«قاسم افشار»گوینده خبر تلویزیون درگذشت

«قاسم افشار»گوینده خبر تلویزیون درگذشت

قاسم افشار گوینده اخبار تلویزیون ظهر امروز در اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد. وی یکی از گویندگان پیشکسوت صدا و سیما بود که در بخش خبر فعالیت می کرد. قاسم افشار سابقه طولانی در گویندگی داشت و از سال های اولیه پس از انقلاب در صدا و سیما حضور داشت. 

درگذشت قاسم افشار

«قاسم افشار»گوینده خبر تلویزیون درگذشت

قاسم افشار یکی از با سابقه ترین گوینده های خبر تلویزیون امروز ظهر در اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت. وی فعالیتش را به عنوان گوینده خبر، در سال های اول پس از وقوع انقلاب اسلامی آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی به یکی از محبوب ترین گویندگان تلویزیون تبدیل شد. در دهه شست، بسیاری از هموطنان مان اخبار مربوط به جنگ ایران و عراق را با صدای قاسم افشار می شنیدند و به راستی که خبر شکست ها و پیروزی های رزمندگان کشورمان با صدای وی عجین شده بود. 

«قاسم افشار»گوینده خبر تلویزیون درگذشت

قاسم افشار پیش از آغاز فعالیت در تلویزیون، چندین سال به گویندگی در رادیو مشغول بود و به عقیده بسیاری، وی یکی از بهترین گویندگان پس از انقلاب بود. وی علاوه بر گویندگی در تلویزیون، به تدریس فن بیان نیز مشغول بود و حرفه اش را به هنرجویان و علاقه مندان به گویندگی آموزش می داد. بدون تردید درگذشت قاسم افشار ضایعه بزرگی برای اهالی رسانه، بخصوص گیندگان رادیو و تلویزیون می باشد. از همین روی برای خانواده قاسم افشار آرزوی صبر و بردباری می کنیم. 

حتما ببینید

ناصر ملک مطیعی درگذشت

ناصر ملک مطیعی درگذشت

ناصر ملک مطیعی درگذشت ، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزوین صبح امروز در بیمارستان آتیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *