ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل
ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل

ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل+عکس و ویدیو

ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل خبر هنریِ عید قربان بود ! هادی کاظمی و سمانه پاکدل زوج جدید سینمایی کشورمان شدند ! امروز 31 مرداد 97 همزمان با عید سعید قربان سمانه پاکدل و هادی کاظمی با یکدیگر عقد ازدواج بستند و از این پس این دو زن و شوهر هستند. برای تماشای ویدیوی ازدواج و عکس ازدواجشان ادامه این مطلب از سایت برترینا را مطالعه کنید.

عکس ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی

سمانه پاکدل که کم و بیش به عنوان بازیگر خوش چهره در فیلمها دیده می شود، چندی قبل در برنامه دورهمی مهران مدیری از علاقۀ خود به ازدواج صحبت کرده بود و امروز 31 مرداد با هادی کاظمی با بازیگر طنز سریالهای مهران مدیری (که البته اخیراً کارهای جدی نیز در کارنامه اش دیده می شود) ازدواج کرد. برترینا برای این زوج هنرمند آرزوی خوشبختی می کند و امیدواریم، سرنوشت بسیاری از زوج های هنرمند دیگر متوجه حال سمانه پاکدل و هادی کاظمی نشود.

عکس عروسی و ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی

ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل
ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل

اما در این میان ویدیویی که از عروسی این دو بازیگر (هادی کاظمی و سمانه پاکدل) منتشر شده است احتمالاً جنجالهایی به پا کند. در این ویدیو سمانه پاکدل تقریباً می رقصد و آواز می خواند و البته همسرش هادی کاظمی نیز او را همراهی می کند.

ویدیو رقص سمانه پاکدل در عروسی خودش

سمانه پاکدل (زادهٔ ۱۳۶۶، اصفهان) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. بازی در سریال دلنوازان، موجب شهرت وی شد.همسر وی هادی کاظمی است.

حتما ببینید

جشن ازدواج در مناطق زلزله زده

جشن ازدواج در مناطق زلزله زده

زوجی از ساکنین شهر سر پل ذهاب ئو هفته پس از وقوع زلزله 7.3 ریشتری، …

یک نظر

  1. کشورمان چیه جمع می‌بندین کشور ما مردمو شما اشغال کردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *