ناصر ملک مطیعی درگذشت

ناصر ملک مطیعی درگذشت

ناصر ملک مطیعی درگذشت ، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزوین صبح امروز در بیمارستان آتیه تهران دار فانی را وداع گفت. وی هفته گذشته به علت نارسایی کلیه در بیمارستان بستری شده بود و امروز به دلیل وخامت حال جسمی و تنگی نفس، جان به جان آفرین تقدیم کرد. تا این لحظه اطلاعاتی درباره تاریخ و مکان دفن ناصر ملک مطیعی منتشر نشده است. 

ناصر ملک مطیعی در خرداد ماه سال 1309 در محله بهارستان شهر تهران چشم به جهان گشود. وی یکی از پرکار ترین و البته محبوب ترین بازیگران سینمای قبل از انقلاب بود و در 100 فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت. وی علاوه بر بازیگری سابقه نویسندگی و همچنین تهیه کنندگی سینما را نیز در کارنامه داشت.

ناصر ملک مطیعی درگذشت

ناصر ملک مطیعی درگذشت

ناصر ملک مطیعی در دوران پس از انقلاب تقریبا خانه نشین شد و تنها دو مرتبه در مقابل دوربین سینما ظاهر شد. وی تنها یک بار در سال 1362 حاضر شد نقشی کوتاه و چند دقیقه ای در فیلم برزخی ها ایفا کند و پس از آن به مدت 30 سال با پرده سینما خدا حافظی کرد. ناصر ملک مطیعی آخرین بار در سال 92 در فیلم نقش نگار بازیگری را تجربه کرد. 

ناصر ملک مطیعی که سال ها از بیماری نارسایی کلیه رنج می برد، از هفته گذشته در بیمارستان آتیه تهران تحت مراقبت بود تا اینکه بامداد امروز به علت تنگی نفس و وخامت حال، دار فانی را وداع گفت. وی اولین حضورش در سینما را در سال 1328 تجربه کرد و پس از چند سال وارد عرصه تئاتر شد. ناصر ملک مطیعی در سال های پیش از انقلاب در 98 فیلم متفاوت به ایفای نقش پرداخت. به گفته خودش در دوران پس از انقلاب امکان فعالیت هنری برایش مهیا نبود و به ناچار خانه نشین شد. 

ناصر ملک مطیعی درگذشت

وی پس از انقلاب برخلاف بسیاری از هنرمندان ایران را ترک نکرد و همیشه امید داشت روزی فرا برسد که بتواند مجددا فعالیت هنری اش را از سر بگیرد. 

حتما ببینید

دزدیده شدن تندیس ناصر ملک مطیعی در مراسم ختم اش

ناصر ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت و کهنه کار سینمای ایران چند روز پیش پس از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *