دزدیده شدن تندیس ناصر ملک مطیعی در مراسم ختم اش

ناصر ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت و کهنه کار سینمای ایران چند روز پیش پس از یک عمر فعالیت هنری در سن 88 سالگی دار فانی را وداع گفت. علیرغم آن که درگذشت این هنرمند مردمی کشورمان به دور از حواشی نبود، در تازه ترین خبر مشخص شده است که تندیس یک عمر فعالیت هنری ناصر ملک مطیعی که در منزل دخترش نگهداری می شد، توسط مراجعین مراسم ختم پدرش دزدیده شده است. اتفاقی عجیب که واکنش هنرمندان و اهالی رسانه را نیز بر انگیخته است. 

ناصر ملک مطیعی که به دلیل نارسایی کلیه از دو هفته پیش در بیمارستان بستری شده بود در نهایت در شامگاه سوم خرداد ماه سال 1397 و در سن هشتاد و هشت سالگی در بیمارستان آتیه تهران دار فانی را وداع گفت. وی یکی از هنرمندان پر کار سینمای پیش از انقلاب ایران بود که هیچ گاه حاضر به ترک وطن خود نشد. 

ناصر ملک مطیعی بعد از اتفاقات پس از انقلاب هم مانند بسیاری دیگر از هنرمندان که از کشور خارج شدند حاضر نشد وطن خود را ترک کند و در ایران ماند. وی در تمام این سال ها امیدوار بود روزی فرا برسد که بتواند مجددا فعالیت هنری اش را از سر بگیرد.

اگر چه وی پس از انقلاب توانست 2 مرتبه در برابر دوربین ظاهر شود و در دو فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت، اما واضح بود که ناصر ملک مطیعی با روز های اوجش فاصله زیادی دارد و هیچ گاه نتوانست انتظارات از خودش را آن طور که باید برآورده کند. 

دزدیده شدن تندیس ناصر ملک مطیعی در مراسم ختم اش

دزدیده شدن تندیس ناصر ملک مطیعی در مراسم ختم اش

در اتفاقی عجیب یکی از شرکت کنندگان در مراسم ختم ناصر ملک مطیعی که در منزل دخترش برگزار می شد، جایزه تندیس یک عمر فعالیت هنری که به وی اعطا شده بود را می رباید. اقدام ناپسندی که با واکنش اهالی سینما و دنیای رسانه مواجه شد. 

حتما ببینید

درگذشت ناصر ملک مطیعی 6 مهر 96 از شایعه تا واقعیت فوت + عکس

درگذشت ناصر ملک مطیعی 6 مهر 96 از شایعه تا واقعیت فوت + عکس

درگذشت ناصر ملک مطیعی 6 مهر 96 از شایعه تا واقعیت فوت + عکس درگذشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *