حمید صفت رپر مشهور با قید وثیقه آزاد می شود

حمید صفت رپر مشهور با قید وثیقه آزاد می شود

حمید صفت که به اتهام قتل عمد ناپدری اش بازداشت شده بود، به قرار وثیقه آزاد می شود. مرداد ماه سال 96 پس از کشته شدن ناپدری حمید صفت، این رپر سرشناس به عنوان متهم اصلی دستگیر می شود. اکنون پس از گذشته 9 ماه به نظر می رسد حمید صفت موفق شده است بی گناهی خودش را در این پرونده به اثبات برساند و تبرئه شود. 

حمید صفت، خواننده سرشناس در مرداد ماه سال 1372 در شهر تهران متولد شد. مضمون ترانه های وی اغلب اعتراضی است و معمولا به مسائل اجتماعی در ترانه هایش می پردازد. والدین حمید صفت هنگامی که او تنها 5 سال داشت از یکدیگر جدا شدند. مادرش در سال 1384 با فردی به نام هوشنگ ازدواج کرد. حمید صفت در 28 مرداد سال 96 پس از درگیری فیزیکی با ناپدری اش، به اتهام قتل عمد بازداشت شد.

بر اساس اعترافات حمید صفت، وی قصد ضرب و شتم مقتول را نداشته و تنها به دنبال دفاع کردن از مادرش بوده است. رپر سرشناس پیش تر مدعی شده بود که ناپدری، مادرش را کتک می زند و روز حادثه فقط قصد داشته است که او را بترساند تا بیش از این مادرم را مورد ضرب و شتم قرار ندهد. من تنها احتمال می‌دهم سر هوشنگ حین کِشمکش با من به دیوار یا کمد کنار مبل خورده باشد، چون در آن لحظات هوشنگ تقلا می‌کرد که مادرم را کنار بزند و با من درگیر شود.

حمید صفت رپر مشهور با قید وثیقه آزاد می شود

حمید صفت رپر مشهور با قید وثیقه آزاد می شود
بازداشت حمید صفت

اکنون با گذشت کمتر از یک سال از آن حادثه که به فوت ناپدری حمید صفت ختم شده بود، دادگاه حکم بازداشت وی را به قرار وثیقه لغو کرده است. در همین راستا وکیل پرونده حمید صفت اعلام کرد که پس از وصول گزارش کمیسیون هفت نفره پزشکی قانونی، دادگاه با فک و لغو قرار بازداشت موکل موافقت کرده و بازپرس منافی‌آذر، امروز برای صفت قرار وثیقه صادر کرد.

حتما ببینید

دلیل مرگ ناپدری حمید صفت + علت فوت پدر خوانده حمید صفت

دلیل مرگ ناپدری حمید صفت + علت فوت پدر خوانده حمید صفت

دلیل مرگ ناپدری حمید صفت + علت فوت پدر خوانده حمید صفت حمید صفت دلیل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *