قتل مرد جوان به دست همسر خیانت کارش

قتل مرد جوان به دست همسر خیانت کارش

ماجرای مرموز پیدا شدن جسد مرد جوان در جنگل های چالوس، در جریان تحقیقات ماموران اداره آگاهی فاش شد. قتل مرد جوان به دست همسر خیانت کارش در حالی اتفاق افتاد که با همدستی مردی همراه بود که گفته می شود زن قاتل با وی رابطه عاشقانه داشته است. 

اوایل هفته گذشته خانواده مردی جوان با مراجعه به اداره آگاهی شهرستان نوشهر، از ناپدید شدن ناگهانی فرزندشان خبر دادند. همزمان با این گزارش، ماموران پلیس، تحقیقات خود را مبنی بر یافتن وی آغاز کردند و پس گذشت سه روز جسد بی جان او را در حالی که در جنگل های چالوس رها شده بود پیدا کردند. 

قتل مرد جوان به دست همسر خیانت کارش

با ادامه تحقیقات مشخص شد که قتل در مکان دیگری اتفاق افتاده است و عاملان جنایت، جسد قربانی را میان جنگل رها کرده اند. در همین راستا و پس از انتقال جسد مقتول به اداره آگاهی، تحقیقات از خانواده مقتول آغاز شد و خانواده مرد جوان با حضور در اداره آگاهی جسد محمد را شناسایی کردند. 

بر همین اساس و پس محرز شدن هویت مقتول، تحقیقات ماموران پلیس وارد مرحله تازه ای شد و پس از تجسس های نامحسوس متوجه رابطه پنهانی همسر مقتول با مردی غریبه شدند. با ادامه تحقیقات مشخص شد که این دو نفر از مدت ها قبل با یکدیگر رابطه داشته اند و همین امر فرضیه ارتکاب قتل توسط همسر مقتول و مرد غریبه را قوت بخشید. 

بدین ترتیب این دو فرد تحت بازرسی پلیس قرار می گیرند و دستگیر می شوند. در اولین بازجویی های انجام شده زن خیانتکار و همدستش با انکار این اتهامات، ادعای بی گناهی کردند اما با پیشرفت تحقیقات پلیس و ادامه بازرسی های فنی، ماموارن اداره آگاهی به مستندات غیر قابل انکاری دست یافتند که انکار قتل از سوی همسر مقتول را غیر ممکن می کرد. 

متهمان در ادامه به ارتکاب جرم اعتراف کرده و با دستور دادستان انقلاب مرکز استان مازندران، برای انجام بازجویی های تکمیلی روانه بازداشتگاه شدند. 

حتما ببینید

بخشش قاتل به شرط ازدواج 2 خواهر

بخشش قاتل به شرط ازدواج 2 خواهر

بخشش قاتل به شرط ازدواج 2 خواهر ، یک سال پیش بود که یک مشاجره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *