عاقبت تلخ رابطه عاشقانه پسر جوان و زن متاهل

عاقبت تلخ رابطه عاشقانه پسر جوان و زن متاهل ، نیمه شب 10 بهمن ماه بود که صدای جیغ و شیون زنی جوان، آرامش را از اهالی کوچه شهید اکبری از شهرستان تفت واقع در استان یزد ربود. هنگامی که اهالی کوچه برای پی بردن به منشأ سر و صدا ها به خیابان آمدند، با پیکر نیمه جان فرزانه مواجه شدند.

اهالی محل که از دیدن فرزانه در آن وضعیت اسفناک شوکه شده بودند، وی را سریعا به بیمارستان منتقل می کنند اما شدت جراحات به حدی بود که فرزانه پس از مدت کوتاهی و در اثر خونریزی بیش از حد جان سپرد. 

با حضور ماموران پلیس در محل و پس از بررسی های اولیه مشخص شد که مقتول در اثر برخورد چندین ضربه چاقو دچار خونریزی شدید شده و پس از گذشت تنها یک ساعت جان خود را از دست داده است. 

عاقبت تلخ رابطه عاشقانه پسر جوان و زن متاهل

با ادامه تحقیقات مشخص گردید که مقتول پس از خروج از خانه پدری اش، با حمله فردی مسلح به سلاح سرد روبرو می شود و با ضربات متعدد چاقو هدف قرار می گیرد. در همین راستا سر نخ هایی که یکی از اهالی محل از وقوع حادثه در اختیار کارشناسان اداره آگاهی قرار داد موجب شد تا خیلی سریع متهم پرونده پیدا شود. 

وی گفت: پس از حادثه پسر جوانی را دیدم که با چهره ای مضطرب در حال فرار بود و سوار خودرویش شد و از محل متواری شد. او در ادامه گفت که این پسر جوان، نوه یکی از اهالی محل است که هر هفته برای ملاقات با پدر بزرگش به این محله می آید.

با اطلاعاتی که در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار گرفته بود، پلیس موفق شد مظنون مورد نظر را در زمان اندکی دستگیر کند. 

پسر جوان که کیوان نام داشت در اعترافات خود چنین اظهار کرد: منزل پدری فرزانه در نزدیکی خانه پدربزرگم بود. برخی اوقات که به پدربزرگم سر میزدم، فرزانه را نیز می دیدم که برای ملاقات پدرش می آمد. در پی این رفت و آمد ها و ملاقات ها بود که به فرزانه علاقه مند شدم و از او درخواست کردم تا با من ازدواج کند. اما وقتی که او گفت متاهل است و از من خواست تا بیش از این مزاحمش نشوم، تصمیم گرفتم تا او را به قتل برسانم زیرا با علاقه شدیدی که به او داشتن نمی توانستم پاسخ منفی اش به درخواست ازدواجم را تحمل کنم بگیرم. 

کیوان پس از اعتراف به قتل روانه بازداشتگاه شد و اکنون منتظر صدور حکم دادگاه است. تحقیقات پلیس نشان می‌دهد او سابقه افسردگی داشته و گفته شده چند روزی در بیمارستان بستری بوده که تحقیق دراین باره نیزادامه دارد.

حتما ببینید

بخشش قاتل به شرط ازدواج 2 خواهر

بخشش قاتل به شرط ازدواج 2 خواهر

بخشش قاتل به شرط ازدواج 2 خواهر ، یک سال پیش بود که یک مشاجره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *