قتل فجیع همسر به جرم عضویت در تلگرام

قتل فجیع همسر به جرم عضویت در تلگرام

قتل فجیع همسر به جرم عضویت در تلگرام، قاتل میانسال پس از درگیری با همسرش به علت فعالیت در شبکه اجتماعی تلگرام با وی درگیر شده و او را با شش ضربه چاقو از پای در می آورد. 

قتل فجیع همسر به جرم عضویت در تلگرام

قاتل 63 ساله که بازنشسته دولت نیز می باشد اکنون در بازداشت به سر می برد. او پس از اعتراف به قتل و در جریان تحقیقات قضایی خطاب به ماموران اداره آگاهی گفت: همسرم زمان زیادی صرف فعالیت در شبکه های اجتماعی می کرد و من از این موضوع خوشم نمی آمد. 

روز حادثه از همسرم خواستم که به فعالیت در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام پایان دهد زیرا چند وقتی بود که احساس می کردم رفتارش مشکوک شده است اما او از این درخواست من دلگیر شد و به من گفت که در زندگی خصوصی اش دخالت می کنم. همین حرف باعث شد آتش اختلافات میان مان برافروخته شود و کار به جایی رسید که همسرم حرف از جدایی می زد و می گفت که درخواست طلاق خواهد داد. روز حادثه او باز هم حرف از جدایی و طلاق زد و این باعث شد که من نتوانم عصبانیتم را کنترل کنم و با چاقو آشپزخانه به سمتش حمله ور شدم. زمانی که به خودم آمدم، همسرم غرق در خون بود. باورم نمی شد چه اشتباهی مرتکب شده اما دیگر کار از کار گذشته بود و من او را به قتل رسانده بودم. 

قتل فجیع همسر به جرم عضویت در تلگرام

قاتل در ادامه گفت: من به همسرم علاقه داشتم و تا پیش از در میان آمدن شبکه های اجتماعی زندگی خوبی داشتیم اما در دو سال اخیر همسرم زمان زیادی صرف شبکه های اجتماعی می کرد. او حتی بیشتر از توجه به خانواده و فرزندانش به فعالیت در اینستاگرام و تلگرام مشغول شده بود. زمانی که به او اعتراض می کردم هم ادعا می کرد که من حق ندارم در حریم خصوصی اش دخالت کنم. 

همسر جنایت کار که به شدت از کارش احساس پشیمانی می کرد، اکنون با شکایت والدین و فرزندان مقتول در بازداشت به سر می برد و باید منتظر حکم دادگاه باشد.  

حتما ببینید

بخشش قاتل به شرط ازدواج 2 خواهر

بخشش قاتل به شرط ازدواج 2 خواهر

بخشش قاتل به شرط ازدواج 2 خواهر ، یک سال پیش بود که یک مشاجره …

یک نظر

  1. اوپسسسسسسسسسسسسس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *