خیانت زن جوان به علت اعتیاد شدید همسرش به شیشه

خیانت زن جوان به علت اعتیاد شدید همسرش به شیشه

خیانت زن جوان به علت اعتیاد شدید همسرش به شیشه، زن جوان در حالی به اشتباهش مبنی بر برقراری رابطه غیر اخلاقی با دوست همسرش اعتراف می کرد که نگرانی بی حد و حصرش را نمی توانست پنهان کند. فرزند او 2 سال بیشتر ندارد و ادعا می کند که دوست همسرش تهدیدش کرده است که اگر از رابطه میانشان با همسرش چیزی بگوید، او را خواهد کشت. 

زن 22 ساله در حالی به خیانتی که مرتکب شده بود اعتراف می کرد که از شدت پشیمانی، زبانش بند آمده بود. وی که از شدت شرم، نمی توانست احساساتش را کنترل کند به سختی، زبان به اعتراف گشود و ماجرای تلخ زندگی اش را برای مشاور خانواده بازگو کرد.

وی در ادامه گفت: پدرم کارگر ساختمانی بود و خانواده مان هیچ گاه وضعیت مالی مناسبی نداشت. اما با این حال هم پدرم برای تامین تامین معاش خانواده خود از هیچ کوششی دریغ نداشت و تمام تلاشش را می کرد تا ما زندگی بهتری داشته باشیم. با توجه به شرایط سخت مالی خانواده، من هرگز نتوانستم به مدرسه بروم و مجبور بودم برای درآمدی اندک، از کودکی کار کنم.

وقتی که 17 ساله شدم یکی از آشنایان پدرم برای پسرش به خواستگاری ام آمدند و من هم که از زندگی سختی که با خانواده ام داشتم خسته شده بودم، در همان ابتدا به درخواست ازدواج پاسخ مثبت دادم. از آن روز، من و «اصغر» به عقد یکدیگر در آمدیم.

اصغر از همان ابتدا هم کار و بار درست و حسابی نداشت اما به توصیه بزرگان فامیل، ما به زیر یک سقف رفتیم تا شاید اصغر احساس مسئولیت بیشتری بکند. هنوز شش ماه از شروع زندگی مان نگذشته بود که متوجه شدم شوهرم به مواد مخدر روی آورده است. به همین خاطر هم دیگر طاقت فعالیت سخت و کار ساختمانی را نداشت و بیشتر وقتش را در منزل به مصرف مواد مخدر می پرداخت. 

اصغر که توانایی تامین حدقل هزینه های زندگی مان را هم نداشت، برای تامین هزینه مواد مخدر مجبور بود دوستانش را به منزل بیاورد و  این شروع بدبختی های من بود. دوستان معتادش از همان ابتدا با نگاه های هوس آلودی که به من داشتند معلوم بود که چه اهدافی در سر دارند. بالاخره یکی از دوستان صمیمی اصغر که تظاهر می کرد به من علاقه دارد، من را فریب داد و باعث شد تا به همسرم خیانت کنم. 

اکنون هم به اشتباهم پی برده ام و از گناهی که مرتکب شده ام به شدت پشیمانم. اما دوست همسرم همچنان من را تهدید می کند که اگر رابطه ام را قطع کنم، همه چیز را به شوهرم می گوید. 

حتما ببینید

قتل مرد جوان به دست همسر خیانت کارش

قتل مرد جوان به دست همسر خیانت کارش

ماجرای مرموز پیدا شدن جسد مرد جوان در جنگل های چالوس، در جریان تحقیقات ماموران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *