تجاوز سه نفر به پسربچه 7 ساله در تهرانپارس

تجاوز سه نفر به پسربچه 7 ساله در تهرانپارس

تجاوز سه نفر به پسربچه 7 ساله در تهرانپارس خبر وحشتناکی بود که خواندن آن در بخش حوادث رونامه ها و رسانه ها نیز موجب برانگیخته شدن احساسات مردم شد. ماجرا از این قرار است که سه پسر نوجوان، کودک 7 ساله ای را در محله تهرانپارس تهران به زور به ساختمانی نیمه کاره برده و او را مورد اذیت و آزار قرار دادند. متهمان این پرونده هم اکنون دستگیر شده و در بازداشت به سر می برند. 

تجاوز سه نفر به پسربچه 7 ساله در تهرانپارس

هفته گذشته بود که خانواده شاکی با مراجعه به دادگاه و شکایت از سه جوان افغان به اتهام آزار و اذیت و تجاوز کودک 7 ساله شان اقدام کردند. پدر و مادر کودک قربانی در ادامه اظهارات شان خطاب به قاضی پرونده گفتند: پسرمان برای دیدار یکی از دوستانش که در همسایگی محل زندگی مان سکونت داشتند از منزل خارج شد اما در میان مسیر  جوان افغانی سد راهش می شود و با فریب کاری او را به ساختمان نیمه کاره ای در همان نزدیکی می برند. پسرم بعد از آن که وارد ساختمان می شود، دو مرد افغان دیگر نیز به سمت وی حمله ور می شوند و او را مورد آزار و اذیت قرار می دهند و سپس به او تجاوز می کنند.

تجاوز سه نفر به پسربچه 7 ساله در تهرانپارس

بعد از گزارش شکایت توسط خانواده قربانی، تحقیقات کارشناسان پلیس آغاز شد و با شواهد و سر نخ های بدست آمده، تیمی متخصص از ماموران اداره آگاهی تحقیقات میدانی خود را منطقه تهرانپارس آغاز می کنند و پس از گذشت 2 روز موفق می شوند متهمان را شناسایی و در اقدامی ضربتی، آنان را دستگیر کردند. 

متهمان پرونده پس از دستگیری، به جرم خود اعتراف کرده و گفتند که پسر 7 ساله را پس از آزار و اذیت تهدید کردند که اگر در این رابطه با کسی حرفی بزند، اور را می کشند. ملکی قاضی شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یکاستان تهران درباره جزییات بیشتر این پرونده گفت:«این پرونده در یکی از مناطق تهران به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد. 

مسئله کودک آزاری و تجاوز به کودکان یکی از ناهنجاری ها اجتماعی است که در سالیان اخیر افزایش قابل توجهی داشته است. 

حتما ببینید

میوه و نیکوتین

کدام میوه نیکوتین دارد ؟

شما سوال مهمی دارید، احتمالاً چون درگیر نیکوتین سیگار هستید ! پس باید بدانید کدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *