جزئیات ارتباط جادوگر با برانکو

جزئیات ارتباط جادوگر با برانکو

جادوگر مشهور این روز های فوتبال ایران همزمان با برگزاری رقابت های جام جهانی 2006، تلاش زیادی جهت برقراری ارتباط با سرمربی وقت تیم ملی و مسئولان فدراسیون انجام داد. جادوگری که این روز ها با لقب «الف-الف» نامش  در رسانه های ورزشی شنیده می شود، در خلال برگزاری رقابت های جام جهانی 2006 تلاش زیادی برای برقراری تماس و ایجاد همکاری با برانکو ایوانکویچ انجام داده بود. اکنون جزئیات ارتباط جادوگر با برانکو منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

به خاطر داریم که تیم ملی ایران در زمان 2006 یکی از محبوب ترین و در عین حال موفق ترین تیم های ادوار فوتبال ایران بود که به همراه ژاپن توانست به عنوان یکی از 5 تیم برتر قاره آسیا راهی رقابت های جام جهانی شود.
ماجرا به این شکل بود که آقای جادوگر، چندی پیش از برگزاری رقابت های جام جهانی با یکی از نزدیکان سرمربی وقت تیم ملی دیداری در کرج برگزار می کند. این دیدار که بیش از یک ساعت به طول انجامید و در طی آن شخص جادوگر (الف-الف) ادعا کرد که تیم ملی ایران بدون همکاری با وی، موفقیتی در رقابت های جام جهانی کسب نخواهد کرد و تنها راه برون رفت از این مسئله، متوصل شدن به سحر و جادو است.

جزئیات ارتباط جادوگر با برانکو
بنا بر آخرین جزئیات ارتباط جادوگر با برانکو نکته جالب برگزاری این جلسه، در میان گذاشتن مورد شخصی نماینده فدراسیون فوتبال با شخص جادوگر بود. به نحوی که وی ادعا می کند که درباره یک قطعه زمین متعلق به خودش، مشکلی دارد و از جناب جادوگر راهنمایی های مربوطه را کسب می کند ولی اکنون با گذشت بیش از 12 سال و عمل به دستورات شخص جادوگر، همچنان مشکل اش برطرف نشده است.

پس از اتمام جلسه، نماینده فدراسیون فوتبال نزد برانکو می رود و سعی می کند مطالبی که در جلسه رد و بدل شده بود را با وی در میان بگذرد ولی سرمربی تیم ملی حتی اجازه نمی دهد این مسائل خرافاتی به طور کامل بیان شود و تاکید می کند که تنها را موفقیت تیم ها، زحمت و تلاش است و اعتقادی به چنین مسائل ندارد.

حتما ببینید

اخبار نقل و انتقالات تیم های لیگ برتر فوتبال ایران خرداد 96

اخبار نقل و انتقالات تیم های لیگ برتر فوتبال ایران خرداد 96

اخبار نقل و انتقالات تیم های لیگ برتر فوتبال ایران خرداد 96 لیگ برتر فوتبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *