سحر قریشی با لامبورگینی به صحنه تئاتر می آید!

سحر قریشی با لامبورگینی به صحنه تئاتر می آید

سحر قریشی قرار است با نمایش لامبورگینی به کارگردانی سیامک صفری برای اولین بار به صحنه تئاتر بیاید. 

آخرین تئاتر سیامک صفری با حضور بازیگران سرشناسی از جمله اشکان خطیبی قرار است از تاریخ 29 آبان ماه و در تماشاخانه شهرزاد اجرا شود. در همین راستا سحر قریشی با لامبورگینی به صحنه تئاتر می آید تا اولین تجربه اش در عرصه تئاتر را تجربه کند. 

سحر قریشی با لامبورگینی به صحنه تئاتر می آید!
تئاتر سحر قریشی با نام لامبورگینی

اولین تئاتر سحر قریشی

البته این اولین مرتبه نیست که بازیگرانی همچون سحر قریشی که تجربه حضور در تئاتر را ندارند، تنها به علت شهرت و محبوبیت وارد این عرصه می شوند. این پدیده مخالفانی نیز دارد که ادعا می کنند ورود چنین افرادی به صحنه تئاتر، ارزش هنری ندارد و تنها به دلیل افزایش درآمد فروش یک نمایش است. 

اولین حضور سحر حضور قریشی در عرصه سینما با فیلم لج و لج بازی رقم خورد. این فیلم که در سال 1388 و با کارگردانی مهدی برقعی و تهیه کنندگی مهدی زبر دست تولید شده بود. داستان فیلم درباره جدایی یک زن و شوهری است که پس از طلاق سر و کله دختری جوان پیدا می شود که عاشق…

اولین حضور سحر قریشی در تلویزیون نیز در سریال دلنوازان و با کارگردانی سعید سهیلی زاده اتفاق افتاد. وی در آن سریال نقش یلدا را بازی می کرد که گمان می رفت دختر گمشده خانواده اصلی داستان باشد. پس از ایفای نقش در این مجموعه تلویزونی بود که سحر قریشی در مسیر شهرت قرار گرفت. 

دومین حضور سحر قریشی در تلویزون نیز مربوط به سریال شاید برای شما هم اتفاق بی افتد به کارگردانی رامام قویدل بود. 

سحر قریشی پرکار در سینما و تلویزیون

سحر قریشی تا کنون علاوه بر حضور در بیش از بیست فیلم سینمایی، 4 مجموعه تلویزیونی و 6 مرتبه حضور در شبکه نمایش خانگی، قرار است اولین حضور خود در صحنه تئاتر را با نمایش لامبورگینی تجربه خواهد کرد.

حتما ببینید

شیک ترین و زیبا ترین مدل مانتو های سحر قریشی

سحر قریشی یکی از محبوب ترین و البته پر حاشیه ترین بازیگران زن ایرانی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *