افشای دروغ ترامپ درباره آزار جنسی چندین زن جوان

افشای دروغ ترامپ درباره آزار جنسی چندین زن جوان، پیش تر نیز دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با اتهام آزار جنسی از سوی چندین زن جوان مواجه شده بود که با انکار آن مسئله عنوان کرده بود که حتی این زنان را نمی شناسد هیچ گاه آنان را از نزدیک ملاقات نکرده است. اما اکنون تصویر وی با برخی از این زنان که او را به آزار جنسی متهم کرده بودند در فضای مجازی منتشر شده است و جنجال تازه ای برای آقای رئیس جمهور به پا کرده است. 

ترامپ قبلا در توییتر خود چنین واکنشی به این مسئله نشان داده بود: «بسیاری از مخالفان من هزاران ساعت زمان صرف پیدا کردن سر نخی از وجود رابطه میان حضور من در انتخابات و روسیه پیدا کنند اما موفق نشدند. حالا همان عده به دنبال بهانه ای جدید میگردند تا بر علیه من پرونده سازی کنند. من با قاطعیت می گویم تمام این اتهامات جعلی است و من هیچ گاه این افراد را حتی از نزدیک هم ملاقات نکرده ام.»

پس این اظهارات دونالد ترامپ مجله “People” تصویری از وی را در کنار «ناتاشا استوینوف»، خبرنگار پیشین این مجله منتشر کرد. این عکس دقیقا مرتبط با زمانی بود که دونالد ترامپ با اتهام آزار جنسی از سوی این زن مواجه شده بود.  

علاوه بر این تصویر دیگری نیز ازدونالد ترامپ در کنار «جیل هارس» منتشر شد که پیش تر ادعا کرده بود از سوی دونالد ترامپ مورد تعرض جنسی قرار گرفته است. «جیل هارس» پیش از این در دهه نود میلادی سابقه همکاری تجاری با دونالد ترامپ داشته است و به تازگی او را متهم به آزار جنسی کرد. 

همچنین «سارا زومرس» یکی دیگر از افرادی که دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده بود، فیلمی از مسابقات اسب دوانی  سال 2007 منشر کرده است که به عنوان  او مجری در این مسابقات حضور داشته است در حالی که ترامپ از برگزار کنندگان آن مسابقات بوده تصویرش در فیلم موجود است. 

به هر حال این اولین باری نیست که دونالد ترامپ با اتهام آزار جنسی مواجه می شود و نکته جالب و مشترک این است که او تمامی این موارد را انکار کرده است و تمامی این زنان را دروغگو خوانده بود. 

حتما ببینید

رابطه جنسی دونالد ترامپ با بازیگر فیلم های پورن

رابطه جنسی دونالد ترامپ با بازیگر فیلم های پورن، به گزارش روزنامه آمریکایی وال استریت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *