خودکشی نماینده مجلس پس از آزار جنسی به دختر نوجوان

خودکشی نماینده مجلس پس از آزار جنسی به دختر نوجوان

اف بی آی خبر خودکشی نماینده مجلس پس از آزار جنسی به دختر نوجوان را تایید کرد. 

خودکشی نماینده مجلس پس از آزار جنسی به دختر نوجوان

نماینده ایالات کنتاکی «دن جانسون» که پیش تر به آزار جنسی یک دختر نوجوان متهم شده بود، روز دوشنبه اقدام به خودکشی کرد. این نماینده 56 ساله هفته پیش در کنفرانس خبری پیرامون رسیدگی به وضعیت مهاجران غیرقانونی حضور یافته بود. او در انتهای این کنفرانس با پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اتهام تجاوز به یک دختر نوجوان مواجه شد و شدیدا با رد این موضوع گفت: این اتهام را اساسا رد می کنم و من هرگز فردی که ادعای آزار جنسی از سوی من دارد را نمی شناسم. 

بر اساس گزارش ها او در سال 2014 با دختری که به سن قانونی نرسیده بود، رابطه جنسی برقرار کرده است و اکنون پرونده او با اتهام آزار جنسی در دست بررسی است. 

پلیس محلی جسد بی جان او را در حالی در حاشیه رودخانه شهر لوییزانا پیدا کرد که آثار شلیک گلوله در مغزش دیده می شد. وی پیش از خودکشی، نامه ای در صفحه شخصی اش در فیسبوک منتشر کرده بود و خبر از این تصمیم داده بود. 

خودکشی نماینده مجلس پس از آزار جنسی به دختر نوجوان

«دن جانسون» از نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکا بود که در انتخابات ریاست جمهوری از دونالد ترامپ حمایت کرده بود. این خبر در حالی منتشر شد که پرونده آزار جنسی در میان سیاستمداران آمریکایی بسیار داغ شده است. 

حتما ببینید

افشای دروغ ترامپ درباره آزار جنسی چندین زن جوان

افشای دروغ ترامپ درباره آزار جنسی چندین زن جوان، پیش تر نیز دونالد ترامپ رئیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *