تعرض جنسی استاد موسیقی به هنرجوی جوان

تعرض جنسی استاد موسیقی به هنرجوی جوان

جلسه رسیدگی به شکایت دختر جوان مبنی بر تعرض جنسی از سوی استاد موسیقی اش، روز گذشته در دادگاه برگزار شد. 

مرداد ماه سال جاری بود که دخترک جوان با وضعیتی آشفته و پریشان به یکی از کلانتری های شهرستان شهریار مراجعه کرد و خبر از سوءاستفاده جنسی استاد موسیقی اش داد. 

المیرا که 24 سال بیشتر ندارد در ادامه گفت: «مدتی بود که برای آموزش گیتار به باغی در شهریار می رفتم. من استاد موسیقی را از طریق آگهی روزنامه یافته بودم و طی چند ماهی که برای نواختن گیتار نزد وی می رفتم هرگز گمان نمی کردم که مربی گیتار ام فرد شیطان صفتی باشد و روزی قصد چنین کاری را داشته باشد. یک روز که طبق معمول برای حضور در کلاس موسیقی به همان باغ رفتم، متوجه رفتار غیر عادی وی شدم و در ادامه ناگهان او به طرفم حمله کرد و بدون توجه به التماس هایم به من تعرض کرد.»

تعرض جنسی استاد موسیقی به هنرجوی جوان

پس از شکایت دختر جوان، تحقیقات کارشناسان اداره آگاهی آغاز شد و در مدت کوتاهی موفق شدند فرد متهم را دستگیر کنند. 

سرانجام جلسه دادرسی به این پرونده در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور متهم و فرد شاکی برگزار شد. 

دختر جوان در ابتدا جلسه دادگاه گفت: «پس از آن روز شوم دیگر آرامش ندارم و زندگی ام تبدیل به کابوس شده است. دائما آن صحنه وحشتناک و بلایی که این مرد خبیث سرم آورد در ذهنم مرور می شود.»

هیچ یک از اعضای خانواده ام از این ماجرا خبر ندارند و به خاطر ترس از آبرویم مجبورم که رضایت بدهم. اما باور کنید این رضایت از سر اجبار است و تنها برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر است که می خواهم رضایت دهم ولی هیچ گاه نمی توانم این فرد شیطان صفت را که زندگی ام را سیاه کرد ببخشم. 

در ادامه قاضی رو به فرد متجاوز کرد و درباره اتهامش پرسید. استاد موسیقی که اتهامش را قبول داشت، عنوان کرد: «هیچ حرفی در دفاع از خودم ندارم و بی نهایت از اشتباهی که مرتکب شدم پشیمانم. المیرا و خانواده اش به من اعتماد کرده بودند ولی من با این کارم خیانت بزرگی به اعتماد آنان کردم.»

پس از پایان اظهارات متهم، قضات درباره اتخاذ حکم و چگونگی اجرای آن تصمیم گیری کردند. 

حتما ببینید

اعتراف جوان مسافرکش: از التماس زنانی که به آن‌ها تجاوز می‌کردم لذت می‌بردم

اعتراف جوان مسافرکش: از التماس زنانی که به آن‌ها تجاوز می‌کردم لذت می‌بردم

اردیبهشت ماه سال جاری بود که زنی جوان، وحشت زده و با چهره ای گریان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *