جناب خان در سری جدید خندوانه

جناب خان در سری جدید خندوانه ، عوامل و دست اندر کاران برنامه تلوزیونی خندوانه پس از پایان فصل سوم برنامه با سازنده عروسک جناب خان به توافق نرسیدند و به همکاری خود پایان دادند. اکنون زمزمه هایی مبنی بر بازگشت این عروسک پرطرفدار به تلویزیون شنیده می شود. 

خندوانه یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیون است که از شبکه نسیم به روی آنتن می رود. دکور فصل چهارم برنامه خندوانه طراحی شده و قرار است از نیمه دوم اسفند به روی انتن برود. با این حال یکی بزرگترین سوالاتی که ذهن مخاطبان این برنامه را درگیر کرده است، بازگشت جناب خان به برنامه خندوانه است. 

آخرین اخبار برنامه خندوانه

تهیه کنندگان خندوانه پس از به توافق نرسیدن با سازنده عروسک جناب خان تصمیم گرفتند تا با طراحی و ساخت 4 عروسک جدید، جالی خالی جناب خان را پر کنند اما پس از پخش چندین قسمت از برنامه این عروسک های جدید با اقبال مناسب مخاطبان مواجه نشدند و استفاده از آن ها را متوقف کردند. 

اکنون زمان زیادی تا پخش سری جدید برنامه خندوانه نمانده است و طرفداران برنامه همچنان منتظر شنیدن خبر های خوب درباره بازگشت جناب خان هستند چرا که حضور مجدد این عروسک بدون شک جذابیت این مجموعه را دو چندان خواهد کرد. 

حتما ببینید

آیا شخصیت جناب خان در فصل جدید خندوانه تغییر کرده است

آیا شخصیت جناب خان در فصل جدید خندوانه تغییر کرده است؟

آیا شخصیت جناب خان در فصل جدید خندوانه تغییر کرده است، برنامه خندوانه یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *