آیا شخصیت جناب خان در فصل جدید خندوانه تغییر کرده است

آیا شخصیت جناب خان در فصل جدید خندوانه تغییر کرده است؟

آیا شخصیت جناب خان در فصل جدید خندوانه تغییر کرده است، برنامه خندوانه یکی از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیون است که از شبکه نسیم پخش می شود. جناب خان عروسک محبوبی است بنا به برخی مسائل حقوقی در فصل پیشین این مجموعه حضور نداشت. فصل جدید خندوانه قرار است از 20 اردیبهشت ماه به روی آنتن برود اکنون بزرگترین پرسشی که ذهن علاقه مندان به این برنامه را درگیر کرده است چگونگی حضور جناب خان در آخرین فصل خندوانه است. 

عدم حضور جناب خان در فصل پیش خندوانه با اعرتاض گسترده مخاطبان این برنامه موجه شد. بسیاری از طرفداران این برنامه تلویزیونی اعتقاد داشتند که نبودن جناب خان موجب شده است برنامه آن جذابیت همیشگی را نداشته و بیش از پیش یکنواخت شده باشد. حال بر اساس آخرین اخباری که از سوی تهیه کنندگان و عوامل ساخت خندوانه منتشر شده است، عروسک محبوب جناب خان بار دیگر به این مجموعه پربیینده بازگشته است. 

آیا شخصیت جناب خان در فصل جدید خندوانه تغییر کرده است

جناب خان در خندوانه

حال بزرگیترین سوالی که برای علاقه مندان به این عروسک پیش آمده این است که آیا شخصیت جناب خان تغییر کرده است یا همچون گذشته در همان نقش به روی پرده تلویزیون ظاهر می شود. در همین راستا محمد بحرانی صدا پیشه جناب خان در مصاحبه ای عنوان کرده است که تغییری در نقش جناب خان بوجود نیامده است و این عروسک محبوب همچون گذشته در برنامه حضور می یابد. 

صدا پیشه جناب خان که هم اکنون مشغول ایفای نقش در سریال «گلشیفته» است گفت: حضور این عروسک پر طرفدار از اولین قسمت فصل جدید قطعی شده است. وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اضافه شدن شخصیت های عروسکی جدید در آخرین فصل خندوانه نیز ابراز بی اطلاعی کرد. اگر چه این ادعای وی تا حدودی دور از ذهن است که او از روند ضبط برنامه بی اطلاع باشد اما به احتمال فراوان قصد داشته که از لو رفتن برنامه جلوگیری کند. 

حتما ببینید

اعلام زمان پخش سری جدید برنامه خندوانه

اعلام زمان پخش سری جدید برنامه خندوانه

زمان پخش سری جدید برنامه خندوانه ، اگر چه خبر آغاز فیلمبرداری سری جدید خندوانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *