اعلام زمان پخش سری جدید برنامه خندوانه

اعلام زمان پخش سری جدید برنامه خندوانه

زمان پخش سری جدید برنامه خندوانه ، اگر چه خبر آغاز فیلمبرداری سری جدید خندوانه چندی پیش علنی شده بود اما دست اندر کاران این مجموعه تا به امروز از زمان دقیق پخش سری جدید برنامه خودداری کرده بودند. با این حال رامبد جوان مجری و کارگردان این مجموعه در حاشیه حضور در جشنواره بین المللی فیلم فجر، زمان دقیق پخش سری جدید خندوانه را اعلام کرد. 

اعلام زمان پخش سری جدید برنامه خندوانه

اعلام زمان پخش سری جدید برنامه خندوانه

رامبد جوان در حاشیه برگزاری جشنواره بین اللمی جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگاران درباره آماده شدن فصل جدید برنامه خندوانه گفت: ان شا الله از 26 اردیبهشت ماه سری جدید خندوانه به روی آنتن می رود. این اولین بار است که زمان دقیق پخش این برنامه از سوی یکی از دست اندر کاران آن اعلام می شود. 

همه چیز درباره فصل جدید خندوانه

اعلام زمان پخش سری جدید برنامه خندوانه

در فصل سوم برنامه خندوانه عروسکی به نام «جناب خان» به این مجموعه اضافه شد. زمان زیادی احتیاج نبود تا این عروسک جذاب با لهجه شیرین جنوبی اش جای خود را در دل مخاطبان باز کند. در حالی که این فصل از برنامه به علت حضور جناب خان با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده بود، بنا به مسائل حقوقی و عدم کسب رضایت سازنده این عروسک، حضور آن در فصل چهارم خندوانه منتفی شد. 

رامبد جوان برای پر کردن جای خالی جناب خان ابتکارات متعددی را به کار گرفت و هر روشی که منجر به جذاب شدن خندوانه می شد را اجرا کرد. اما مخاطبان همچنان مشتاق مشاهده جانب خان در این برنامه بودند و اعتقاد داشتند که هیچ چیز نمی تواند جای آن را در برنامه بگیرد. بالاخره اشتیاق هواداران نتیجه داد و قرار شد عروسک محبوب جناب خان در فصل جدید خندوانه حضور داشته باشد. 

تجربه تلوزیون و سینما نشان می دهد که تهیه برنامه، سریال و فیلم با تم طنز از فیلم های جدی گاه کنترل حواشی اش و یا جلوگیری از شکسته شدن اخلاق و عرف جامعه در آن سخت تر از از برنامه های طنز است. از همین منظر نیز خندوانه تجربه ای جذیذ محسوب می شود و هم کم بودن تعدادحواشی آن قابل تقدیر است.

حتما ببینید

آیا شخصیت جناب خان در فصل جدید خندوانه تغییر کرده است

آیا شخصیت جناب خان در فصل جدید خندوانه تغییر کرده است؟

آیا شخصیت جناب خان در فصل جدید خندوانه تغییر کرده است، برنامه خندوانه یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *