تصاویری اندوهناک از بستگان مسافران هواپیما تهران-یاسوج

تصاویری اندوهناک از بستگان مسافران هواپیما تهران-یاسوج ، ساعاتی پس از برخاستن هواپیما مسافری تهران-یاسوج متعلق به هواپیمایی آسمان از فرودگاه مهرآباد خبر ناپدید شدن هواپیما ATR72 از دیدرس رادار ها مخابره شد. پس از این اتفاق احتمال سقوط هواپیما هر لحظه بیشتر و بیشتر می شد تا مقامات مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری با تایید خبر سقوط هواپیما، اندوه بزرگی بر دل بستگان و نزدیکان سرنشین های این سانحه هوایی بر جای بگذارند. هواپیما مذکور ساعت 5 صبح فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد و دقایقی پس از ساعت 8 صبح در حالی که در نزدیکی شهر اصفهان بود، از رادار ها ناپدید شد. 

هواپیما آسیب دیده در این سانحه از نوع ATR 72 بوده و 65 سرنشین از جمله 59 مسافر و 6 خدمه پروازی داشته است که  گفته می شود متاسفانه تمامی سرنشینان آن در پی سقوط هواپیما در منطقه کوستانی دنا جان خود را از دست دادند. 

هم اکنون تمامی نیرو های امدادی از جمله هلال احمر، بسیج و تیم های اروژانس در منطقه حضور یافته اند و تلاش ها برای یافتن لاشه هواپیما آغاز شده است. روز گذشته با توجه به شرایط نامساعد جوی و ابری بودن نواحی کوهستانی، امکان تجسس منطقه با استفاده از بالگرد وجود نداشت. 

خانواده مسافران هواپیمای سقوط کرده

منطقه پادنا از توابع شهرستان سمیرم اکنون شاهد حجم عظیمی از خودرو های امدادی، تیم های اورژانس و البته عده ای از بستگان سرنشینان هواپیما سانحه دیده هستند که چشم انتظار خبری امیدوار کننده از فرزندان و نزدیکان خود هستند علیرغم اینکه احتمال زنده ماندن افراد در سوانح هوایی بسیار پایین است. تصاویری اندوهناک از بستگان مسافران هواپیما تهران-یاسوج

خانواده مسافران هواپیمای تهران یاسوج

تصاویری اندوهناک از بستگان مسافران هواپیما تهران-یاسوج

حضور خانواده مسافران هواپیمای ATR در منطقه

تصاویری اندوهناک از بستگان مسافران هواپیما تهران-یاسوج

با توجه به وضعیت نامساعد جوی تاکنون تلاش‌های تیم‌های جستجو برای یافتن اثری از هواپیما, بی نتیجه مانده است اما تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

تصاویری اندوهناک از بستگان مسافران هواپیما تهران-یاسوج

حضور مردم در کنار خانواده داغدار مسافران هواپیمای سقوط کرده

حتما ببینید

علت سقوط هواپیما تهران-یاسوج چه بود ؟

علت سقوط هواپیما تهران-یاسوج چه بود ، سازمان هواپیمایی کشوری در گزارش مقدماتی درباره علت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *