کنایه علی کریمی در مورد تمدید قرادادش با تیم ملی

کنایه علی کریمی در مورد تمدید قرادادش با تیم ملی ، پیش تر سرمربی تیم ملی در مصاحبه ای عنوان کرده بود که ممکن است پس از رقابت های جام جهانی 2018 روسیه از دنیای مربی گری کناره گیری کرده و خود را بازنشسته کند. مصاحبه ای که علی کریمی به آن واکنش نشان داده و حرف خود را به کنایه گفته است. 

علی کریمی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اش گفته: من هم اگر جای تو بودم، مادام العمر تمدید می کردم!.

کارلوس کی روش در مصاحبه اخیر خود و در پاسخ به پرسشی مبنی بر تمدید قراردادش با تیم ملی ایران پس از رقابت های جام جهانی گفته بود که ممکن است شغل مربی گری را برای همیشه کنار بگذارد و خود را بازنشسته کند. وی درباره علت این تصمیم نیز ادعا کرده بود که خانواده اش مهم ترین بخشی در زندگی او است که به آن اهمیت می دهد و علاقه دارد مابقی عمرش را در کنار آنان بگذراند. 

کارلوس کی روش مربی پرتقالی که از سال 2012 هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفته موفق شده است دو مرتبه به همراه تیم ملی به جام جهانی راه یابد و به یکی از محبوب ترین مربیان خارجی تاریخ فوتبال کشورمان تبدیل بشود. وی در این چند سالی که به ایران آمده توانسته ارتباط خوبی با فرهنگ و احساسات مردم برقرار کند و بسیاری از فوتبال دوستان را شیفته عکلکرد و شخصیت خود کند. 

کنایه علی کریمی در مورد تمدید قرادادش با تیم ملی

سرمربی تیم ملی که در بدو ورود به تهران در هتل المپیک ساکن شده بود، تمایل به داشتن خانه شخصی در محلی داشت که از امکانات بسیار خوبی بهره ببرد و به راحتی خدمات مورد نیاز خود را فراهم کند؛به طوری که نیازی به خروج از ساختمان نداشته باشد. با درخواست مرد پرتغالی، فدراسیون فوتبالواحدی در برج ایران‌زمین برای سرمربی تیم ملی در نظر گرفت.

واحد ۲۸۰ متری کی‌روش در طبقه ۲۳ این برج ایران قرار دارد و تمام وسایل مورد نیاز یک زندگی که نیاز به استفاده از خدمات بیرونی را رفع کند هم در آن فراهم شد. موقعیت مناسب آپارتمان او به گونه‌ای است که به راحتی تهران را از این طبقه زیر پای خود دارد.

خودروی لوکس، راننده شخصی و سفر هوایی بیزنس کلاس و اقامت در لوکس ترین برج تهران تنها بخشی از توقعات سرمربی تیم ملی است. 

حتما ببینید

رقابت علی دایی و کارلوس کی روش بر روی بیلبورد های تبلیغاتی

رقابت علی دایی و کارلوس کی روش بر روی بیلبورد های تبلیغاتی ، پس از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *