قطع پای بازیکن سابق استقلال

قطع پای بازیکن سابق استقلال

قطع پای بازیکن سابق استقلال ، به دلیل عود بیماری پزشکان ناچار شدند پای راست سعید پاژخ بازیکن سابق تیم استقلال را قطع کنند. چندی قبل در برنامه نود به وضعیت نامناسب سعید پاژخ پرداخته شد و آیتمی نیز درباره او پخش شد. 

قطع پای بازیکن سابق استقلال

پس از پخش کلیپی درباره بیماری وخیم سعید پاژخ و وضعیت نامساعد وی، عده ای از خیرین و پزشکان برای تقبل هزینه های درمان وی اعلام آمادگی کردند. اگر چه این خبر امیدوار کننده ای برای این فوتبالیست کهنه کار و البته خوش اخلاق کشورمان بود اما وخامت حال او موجب شده است که پزشکان برای نجات سلامتی اش ناچار شدند پای راست او را قطع کنند.

قطع پای بازیکن سابق استقلال

اگرچه همه ما خبر قرارداد های نجومی برخی از ستارگان فوتبال را در رسانه ها می شنویم اما شاید تصور اینکه یکی از بازیکنان فوتبال در چنین وضعیت بغرنجی به سر ببرد، امری دشوار و دور از ذهن باشد. تصویری که اغلب از بازیکنان فوتبال در ذهن ما وجود دارد، زندگی مجلل و به سر بردن در شرایط رفاه اقتصادی است که نشأت گرفته از تصاویری می باشد که خود بازیکنان از نحوه زندگی شان در شبکه های مجازی منتشر می کنند. اما در این میان کسانی هم وجود دارند که در همین فوتبال پر زرق و برق فراموش شده اند و در گوشه ای به درد خود می‌سوزند، همان هایی که در راه فوتبال همه چیزشان را از دست دادند.

ضرب‌المثل « پهلوان زنده را عشق است» را مدیران و مسئولان فوتبالی به خوبی با آن آشنا هستند و وقتی دچار مشکلی می‌شوی و دیگر توانی برای ادامه نداری به راحتی فراموشت می‌کنند.

این فوتبال اگر برای خیلی‌ها آب و نان داشته، برخی‌ها را هم از زندگی انداخته است. «سعید پاژخ» یکی از آنها است. یکی از آنهایی که به راحتی برای مدیران باشگاهی که برای تیم آنها بازی می‌کرد و در آن تیم سلامتی‌اش را از دست داد، فراموش شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *