چرا مادر فوتبالیست سرشناس گدایی می کند؟

چرا مادر فوتبالیست سرشناس گدایی می کند ، مادر ستاره اسپانیایی باشگاه منچستر سیتی که سال گذشته با رقم هنگفت 14 میلیون پوند به این تیم ملحق شد، وضعیت مطلوبی ندارد و در حالی که پسرش هفته ای 100 هزار پوند درآمد دارد برای امرار معاش ناچار است گدایی کند. 

نولیتو ستاره اسپانیایی تیم منچستر سیتی نقش پر رنگی در موفقیت های این فصل تیمش داشته. وی سال گذشته با قرار دادی 14 میلیون پوندی به این باشگاه منتقل شد. 

زمانی که نولیتو در کشور مادری اش زندگی می کرد هم شرایط مطلوبی نداشت و به همراه مادرش در فقر شدید زندگی می کرد. اما وقتی که استعداد فوتبالی اش در باشگاه مالاگا اسپانیا کشف شد، زندگی اش به کلی دگرگون شد و توانست از فقر مطلق رهایی یابد. اما مسئله ناراحت کننده و تعحب بر انگیز این است که با وجودی که نولیتو به یکی از ستاره های پول ساز لیگ برتر تبدیل شده است اما مادرش همچنان در همان شرایط دشوار و اسفناک زندگی می کند. 

چرا مادر فوتبالیست سرشناس گدایی می کند

مادر نولیتو در گفتگویی با یکی از خبرنگاران شبکه 2 تلویزیون دولتی اسپانیا گفته بود: «پسرم در هفته 100 هزار پوند درآمد دارد آما تا کنون هیچ کمکی به من نکرده است و من برای امرار معاش مجبورم در خیابان ها گدایی کنم.» این مصاحبه سر و صدای زیادی در رسانه های اسپانیا به پا کرد و حتما تا به امروز خبر آن به گوش نولیتو رسیده است. 

چرا مادر فوتبالیست سرشناس گدایی می کند

راسیو گوندو دوران مادر این فوتبالیست سرشناس علاوه بر تنگدستی، به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد و حتی یک بار هم به همین دلیل دستگیر و روانه زندان شده بود. نولیتو هم علت قطع رابطه با مادرش را همین موضوع مطرح کرده بود. بعد از این که نولیتو با مادرش درگیری پیدا کرد او را ترک کرد و اکنون مادر فوتبالیست سر شناس در شرایط بسیار بدی زندگی می کند. او حتی چندی پیش به دلیل سرقت یک وعده غذایی نزدیک بود به زندان برود و اکنون نیازمند کمک رهگذران در پیاده روهای انگلیس است تا بتواند خرج وعده غذایی خودش را به دست بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *