قتل عام خانوادگی توسط مرد معتاد به شیشه

قتل عام خانوادگی توسط مرد معتاد به شیشه

قتل عام خانوادگی توسط مرد معتاد به شیشه، مرد معتاد پس از خفه کردن همسر خود به سراغ کودکان خردسال اش می رود و به شکل فجیعی آنان را به قتل می رساند. او که در زمان ارتکاب قتل، مخدر شیشه مصرف کرده بود اداعا می کند که تحت تاثیر مواد دست به چنین اقدامی زده است در حالی که به همسر و فرزندانش به شدت علاقه داشته است. 

پس از تماس با مرکز فوریت های پلیس و اعلام گزارش قتل، ماموران اداره آگاهی پاسگاه نعمت آباد فورا به محل حادثه اعزام می شوند و با ورود به واحد مسکونی مذکور در طبقه چهارم ساختمان، با بوی تعفن شدیدی مواجه می شوند. ماموران پلیس پس از پی بردن به جنایت فجیع مرد جوان، جسد همسر و دو فرزند خرسالش را در حالی که داخل پتو پیچیده شده بودند از داخل کمد بیرون آوردند. 

با تحقیقات اولیه مشخص شد جسد زن 20 ساله که داخل پتو پیچیده شده بود به همراه فرزند 2 ساله و نوزاد هشت ماهه اش که در یک ساک جا سازی شده بودند، 10 روز پیش به قتل رسیده اند. با ادامه تحقیقات و بازجویی از اهالی ساختمان مشخص گردید که مرد جنایتکار به مصرف ماده مخدر شیشه اعتیاد داشته است و در روز حادثه نیز پدر سنگ دل با داد و فریاد به قتل همسر و فرزاندنش اقرار می کرده است. اما از آنجایی که اهالی ساختمان از اعتیاد شدید وی به مصرف شیشه آگاهی داشتند، به حرف های او اعتنایی نکردند و گمان کردند که باز هم مرد معتاد توهم زده است و هذیان می گوید. 

مرد معتاد پس از دستگیری و حضور در بازداشتگاه، ابتدا همه چیز را کتمان کرد و اتهام قتل همسر و فرزاندنش را رد کرد. اما پس از کشف و ضبط طنابی که به وسیله آن همسرش را خفه کرده بود، به قتل اقرار کرد و گفت: در زمان زمان حادثه به علت مصرف شیشه حالت طبیعی نداشتم و متوجه نبودم که چه کاری دارم انجام می دهم. 

این قاتل مدعی شد که پس از جنایت، قصد داشته خودش را نیز دار بزند اما موفق به این کار نشده و اکنون فقط در انتظار اعدام است. در ادامه مراحل رسیدگی به پرونده، قاتل صحنه جرم را بازسازی کرد و اولیای‌دم همسر وی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران درخواست خود را مبنی بر قصاص قاتل ارائه دادند.

حتما ببینید

قتل فجیع همسر به جرم عضویت در تلگرام

قتل فجیع همسر به جرم عضویت در تلگرام

قتل فجیع همسر به جرم عضویت در تلگرام، قاتل میانسال پس از درگیری با همسرش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *