خرید کاندوم
خرید کاندوم

از خرید کاندوم تا خرید کاندوم محرمانه

کاندوم یک وسیله ضروری است که همه زوج ها (زن و شوهرها) به آن نیاز دارند، این تصور که کاندوم وسیله ای غیرضروری است و یا نباید از آن استفاده کنیم، مشکلات فراوانی را برای جامعه به وجود آورده است. باید به دو نکته در مورد خرید کاندوم دقت کنیم، اول این که کاندوم یک وسیله ضروری است و نمی توان بدون آن پیشگیری از ابتلا به بیماریهای مقاربتی و همچنین بارداری را ایجاد کرد، دوم این که خرید کاندوم نباید مایۀ شرم باشد، زیرا به عنوان یک وسیلۀ بهداشتی مورد نیاز تمام زوج ها است.

خرید کاندوم به صورت اینترنتی و محرمانه

فروشگاه کاندوم که به فروش اینترنتی کاندوم می پردازد، توانسته است با ایجاد تنوع بی نظیر در کاندومها، مشکلات زوج ها را برای خرید کاندوم برطرف سازد، بیش از 200 مدل انواع کاندوم در سایت candom.ir یافت می شود که در نوع خود بی نظیر است. همچنین کاربر می تواند برای انتخاب کاندوم با دقت تمام کاندومها را ببیبند و در زمان مقتضی نسبت به خرید کاندوم مورد نظر خود اقدام کند. ارسال محرمانۀ کاندوم ها که توسط فروشگاه کاندوم انجام می شود، یکی دیگر از مزایای فروشگاه کاندوم است.

تصویری از محیط سایت فروش آنلاین کاندوم در ایران

خرید کاندوم
خرید کاندوم

فروشگاه کاندوم دارای مجوز فروش کاندوم و همچنین نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر نسبت به خرید کاندوم مورد نیاز خود اقدام فرمایید، وجود بیش از 200 مدل کاندوم از برندهای خارجی و داخلی و همچنین پوشش تمام انواع کاندوم اعم از کاندومهای خاردار معمولی، کاندومهای خاردار درشت، کاندوم های فضایی، کاندومهای ویبره و … باعث شده است که کاربران بتوانند از طیف وسیعی از محصولاتی که در سایت کاندوم موجود است برای خرید کاندوم مورد نظر خود اقدام کنند.

خرید کاندوم از فروشگاه کاندوم با 3 مرحله ساده

شما می توانید برای خرید از فروشگاه کاندوم به یکی از سه روش زیر اقدام کنید :

1- خرید از سایت کاندوم دات آی آر، برای این منظور کافی است بر روی آدرس سایت www.candom.ir کلیک کنید و در سایت کاندوم، کالای مورد نظر خود را بیابید، آن را به سبد خرید اضافه کنید و مراحل سفارش و پرداخت را طی کنید. (ارسال به سراسر ایران انجام می شود)

2- از طریق گفتگو با آی candomonline در تلگرام و یا ذخیره شما 09039119990 و گفتگو با این شماره در تلگرام.

3- تماس تلفنی با شماره 09039119990 و سفارش تلفنی کاندوم مورد نظرتان.

تصاویر زیر از سایت خرید کاندوم آنلاین Candom.ir برای شما انتخاب شده است :

خرید کاندوم خیلی چرب EROS
خرید کاندوم خیلی چرب EROS
خرید کاندوم طعم دار (با طعم بستنی) بونیتو
خرید کاندوم طعم دار (با طعم بستنی) بونیتو

حتما ببینید

کاندوم فضایی داروخانه

خرید کاندوم فضایی از داروخانه در تهران

خرید کاندوم یکی از معضلات زوج ها خصوصاً زوج های جوان است، حالا اگر یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *