موفقیت چشمگیر عابدزاده
موفقیت چشمگیر عابدزاده

موفقیت چشمگیر عابدزاده

امیر عابدزاده دروازه بان تیم ماریتیمو پرتغال، با درخشش درون دروازه نقش موثری در صعود تیمش به مرحله بعدی جام حدفی ایفا کرد.

در بازی شب گدشته ماریتیمو برابر الویرنزه که با پیروزی 3-2 ماریتیمو همراه بود، امیر عابد زاده همچون سایر رقابت های فصل از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و با ارائه عملکردی قابل قبول، امکان پیروزی تیمش را فراهم کرد. 

در این بازی که با نتیجه تساوی به وقت های اضافه کشیده بود، مارتیمو موفق شد در نیمه اول وقت های اضافه از حریف خود پیش افتد. پس از این برتری، فشار های حریف به دروازه این تیم افزایش یافت و در دقایق پایانی نیمه دوم وقت های اضافه، با ایجاد موقعیتی خطرناک در آستانه گشودن دروازه ماریتیمو قرار گرفت که با درخشش امیر عابدزاده، ماریتیمو موفق شد از کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی جلوگیری کند و به مرحله یک هشتم نهایی جام حدفی صعود کند. 

در همین راستا روزنامه های پرتغالی diaro de noticias و JM با تمجید از عملکرد امیر عابدزاده، به نقش کلیدی این دروازه بان در پیروزی اخیر اشاره کردند. 

در گزارشی که روزنامه diaro de noticias از دیدار ماریتیمو و الویرنزه منتشر کرده نیز چنین آمده است: امیر عابدزاده با واکنش بی نظیر خود در دقایق پایانی بازی و دفع توپ از روی خط دروازه، کیفیت بالای خود را به همگان نشان داد.  

روزنامه Jm هم در ستایش عملکرد امیر عابدزاده اینگونه نوشته است: «امیر امروز کلیدی ترین بازیکن میدان بود و اشتباهی روی 2 گلی که تیمش خورد نداشت. او با واکنش عالی خود در دقایق پایانی این دیدار، از کشیده شدن بازی به پنالتی جلوگیری کرد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *