خرید کاندوم
خرید کاندوم

کاندوم ساگامی؛ کاندوم های فوق العاده نازک ژاپنی در ایران

کاندوم ساگامی یکی از انواع کاندوم است که از جذابیت بالایی در بین زوج های ایرانی برخوردار است، این کاندوم که با تکنولوژی ژاپن تولید می شود در ایران نمایندگی معتبر دارد و شما می توانید به صورت تکی (برای استفاده شخصی) و یا به صورت عمده برای داروخانه یا … آن را تهیه کنید ( شماره تلفن نمایندگی کاندوم ساگامی 02166389525 و 09039119990) . اما اگر می خواهید با کاندوم های فوق العاده نازک ساگامی به طور کامل و علمی آشنا شوید، ادامه این یادداشت در مورد کاندوم ژاپنی ساگامی را بخوانید.

آشنایی با کاندوم ساگامی

کاندوم های ساگامی با تکنولوژی ویژه ای تولید می شوند و از الاستومری به نام پلی اورتان استفاده می کنند، همین تکنولوژی و پلی اورتان باعث می شود که کاندوم های ساگامی ضخامتی به شدت پایین داشته باشند و در عین حال، مقاومت آنها بسیار بالا باشد، خاصیت الاستومری پلی اورتان در عین ضخامت بسیار پایین از مقاوت بسیار بالایی در برابر فشار و پارگی برخوردار است، جالب است بدانید که مقاومت این کاندوم ها در برابر پارگی به حدی است که نمی توانید بدون استفاده از کارد، چاقو یا قیچی آن را سوراخ یا پاره کنید ! این مقاومت بالا در کاندوم های ساگامی (Sagami Condoms) باعث می شود که در عین این که عمل پیشگیری از بارداری و انتقال بیماریهای مقاربتی را همچون دیگر انواع کاندوم ها انجام می دهد، بتواند به دلیل نازک بودن، لذت ارتباط جنسی را نیز برای زوج و زوجه افزایش دهد.

کاندوم ساگامی
کاندوم ساگامی

مزیت ساگامی به کاندوم های دیگر

همان طور که اشاره شد، کاندوم های ساگامی برتری ویژه شان در ضخامت کم است، آنها که ترجیح می دهند وجودِ کاندوم را در حین ارتباط با همسرشان احساس نکنند، این کاندوم ها برایشان بسیار مناسب است. بی رنگ بودن کاندوم های ساگامی در کنار ضخامت 2 میکرونی، باعث می شود که اساساً وجود این کاندوم را مرد بر روی بدن خود احساس نکند و همچنین زوجه نیز، ارتباط نزدیکتری با همسر خود برقرار کند.

در ساگامی خبری از خار درشت و ریز نیست

کاندوم های ساگامی خاردار نیستند ! آنها که یک ارتباط قوی را می پسندند این مدل از کاندوم ها را انتخاب نکنند، این کاندوم ها ویژگی اصلی شان، تسهیل در ارتباط جنسی است و به همین دلیل خاردار نیستند و هیچ نوعی از خار را بر روی بدنۀ خود ندارند. اگر به دنبال کاندوم با خارهای بسیار درشت هستید به شما کاندوم ژله ای با خارهای خیلی درشت را پیشنهاد می کنیم که درشت ترین خارهای دنیا را بر روی بدنۀ خود دارند و اگر به دنبال کاندوم های خاردار فضایی هستید، کاندوم فضایی شمشیری را به شما پیشنهاد می دهیم و البته انواع دیگر کاندوم های خاردار نیز در اینجا قابل مشاهده است.

برخی ویژگیهای کاندوم ساگامی

  • نازک ترین کاندوم موجود در دنیا
  • انتقال دهندۀ فوق العادۀ حرارت که باعث می شود گرمای بدن زوج و زوجه به یکدیگر انتقال یابد و حداکثر لذت خلق گردد
  • مقاوم در برابر پارگی
  • بدون بوی لاتکس و پلاستیک
  • صاف و بدون اصطکاک جهت حرکت راحت و روان
  • کاملاً شفاف
  • مقاوم در مقابل روغن و سایر مواد شیمیایی
  • بدون حساسیت (ضد حساسیت)

نمایندگی کاندوم ساگامی

کاندوم های ساگامی طرفداران ویژه ای دارد اما این محصول را به سادگی نمی توانید بیابید، برای خرید کاندوم های ساگامی می توانید با شماره تلفن 02166389525 و یا 09039119990 تماس بگیرید و یا از سایت رسمی فروش کاندوم در ایران به آدرس www.candom.ir دیدن کنید.

کاندوم های فوق العاده نازک ساگامی

حتما ببینید

کاندوم فضایی داروخانه

خرید کاندوم فضایی از داروخانه در تهران

خرید کاندوم یکی از معضلات زوج ها خصوصاً زوج های جوان است، حالا اگر یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *