افشاگری جدید علی کریمی از بریز و بپاش جدید فدراسیون فوتبال

افشاگری جدید علی کریمی از بریز و بپاش جدید فدراسیون فوتبال ، بازیکن سابق تیم فوتبال کشورمان که سابقه طولانی در انتقاد کردن از مقامات و مسئولین فوتبالی و سیاسی دارد در جدیدترین اظهار نظرش به تصمیم فدراسیون فوتبال حمله کرده و مدعی شده است که برنامه شامی که برای رئیس فیفا تدارک دیده بود، 80 میلیون تومان هزینه در بر داشته است. 

علی کریمی پرده از راز مهم فدراسیون فوتبال در دعوت از رئیس کل فیفا برداشت و عنوان کرد که فدراسیون فوتبال برنامه ای با حضور 200 نفر میهمان در رستوران گردان برج میلاد برای اینفانتینو تدارک دیده بود که البته به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح، رئیس فیفا نیز به آن برنامه نرسید. 

افشاگری علی کریمی:

افشاگری جدید علی کریمی از بریز و بپاش جدید فدراسیون فوتبال

هفته پیش رئیس کل فدراسیون بین المللی فوتبال به دعوت از مسئولین ایرانی به کشورمان سفر کرده بود و تماشاگر ویژه دربی تهران نیز بود. 

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در سفر اخیر اینفانتینو به تهران مطرح شد، مشکلات موجود در رویارویی تیم های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث بود. رئیس فیفا به مقامات ایرانی قول مساعدت داده و ابراز امیدواری نموده که روزی فرا رسد که مشکلات سیاسی جایی در دنیای فوتبال نداشته باشد. 

به نقل از شبکه خبری یورو اسپرت، دلیل اصلی سفر رئیس کل فدراسیون فوتبال به ایران، حل مشکلات سیاسی بوده که بر تقابل میان تیم های فوتبال ایران و عربستان اثر گذاشته است. این شبکه خبری در ادامه به حرف های وزیر ورزش اشاره کرده که پیش تر گفته بود:«فوتبال و سیاست از یکدیگر جدا هستند و نباید تصمیمات سیاسی نقشی در دنیای فوتبال داشته باشد.» 

افشاگری جدید علی کریمی از بریز و بپاش جدید فدراسیون فوتبال

یورو اسپرت همچنین با اشاره به مشکلات سیاسی موجود میان ایران و عربستان اشاره کرده و به نقل از رئیس کل فیفا می گوید: اختلافات سیاسی هیچ گاه نباید بر رقابت های فوتبال اثر بگذارد. در تمام دنیا بازی های فوتبال به صورت رفت و برگشتی انجام می شود و این حق تیم های ایرانی و عربستانی است که بتوانند در خانه از تیم حریف میزبانی کنند. 

در همین حال پایگاه خبری فرانسه (AFP) هم به سفر اینفانتینو به ایران اشاره داشته و نوشته استکه رئیس فیفا مراتب نگرانی سعودی‌ها از سفر نمایندگان‌شان به ایران از بابت عدم تأمین امنیت آنها در این کشور را انتقال داده است. AFP به‌نقل از اینفانتینو نوشته است: «مسلماً تضمین‌هایی برای تأمین امنیت باید وجود داشته باشد و امنیت تیم‌ها تأمین شود». 

حتما ببینید

حمایت سردار آزمون از علی کریمی بعد از توهین پیمان طالبی

حمایت سردار آزمون از علی کریمی بعد از توهین پیمان طالبی

حمایت سردار آزمون از علی کریمی بعد از توهین پیمان طالبی سردار آزمون حمایت سردار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *