فعالیت علیرضا حقیقی در عرصه مدلینگ

فعالیت علیرضا حقیقی در عرصه مدلینگ ، دروازه بان سابق تیم ملی در پست اخیر خود از رسیدن به قله های موفقیت سخن گفته است. اما معلوم نیست منظور او موفقیت در دنیای مد و فشن است یا فوتبال!

مدل شدن علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی در مهر ماه سال 1367 در تهران متولد شد. سال 1385 در حالی که او تنها 17 سال داشت به تیم پرسپولیس پیوست و اولین بازی خود را در برابر تیم سایپا انجام داد. در آن بازی دروازه بان اصلی پرسپولیس فرشید کریمیان بود که در حین بازی اخراج شد و علیرضا حقیقی به عنوان دروازه بان ذخیره با بازی آمد. وی در آن بازی موفق شد پنالتی علی دایی را مهار کند.

فصل بعد با وجود دروازه بانان بزرگ و ملی پوشی همچون حسن رودباریان در تیم پرسپولیس، حقیقی اغلب روی نیمکت نشست و نتوانست جایگاهی در ترکیب اصبل تیم داشته باشد. اما دور از ترکیب بودن سبب نشد تا علیرضا حقیقی دست از تلاش بر دارد تا اینکه در فصل 87-88 و همزمان با مصدومیت دروازه بان پرسپولیس، او موفق شد دروازه بان اول تیمش لقب بگیرد. 

علیرضا حقیقی در سال 2012 با انعقاد قرار دادی سه ساله به تیم روبین کازان در لیگ روسیه پیوست. پس از سپری کردن یک فصل نا موفق در این تیم و در شرایطی بیشتر فصل را بر روی نیمکت گذرانده بود، به مدت نیم فصل و به صورت قرضی به تیم سابقش، پرسپولیس بازگشت. 

او هم اکنون در لیگ سوئد و در تیم اسکیلستانا مشغول به فعالیت است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *