چرا بازیگر «علی کوچولو» به شبکه ماهواره ای منوتو پیوست

چرا بازیگر «علی کوچولو» به شبکه ماهواره ای من و تو پیوست؟

چرا بازیگر «علی کوچولو» به شبکه ماهواره ای من و تو پیوست ، امید آهنگر را همه با شخصیت علی کوچولو به یاد می آوریم. مجموعه ای به یاد ماندنی که در اواسط دهه شصت از تلویزیون پخش می شود. اکنون امید آهنگر به همراه همسرش نوشین خانی، بازیگر نقش نرگس در فیلم «سام و نرگس»، به شبکه ماهواره ای و معاند من و تو پیوسته ند. 

چرا بازیگر «علی کوچولو» به شبکه ماهواره ای من و تو پیوست؟

امید آهنگر سال ها پیش از ایران مهاجرت کرده بود و از مدتی پیش در کشور هلند مشغول به گذراندن دوره های فیلمسازی و تدوین بود. روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر پیوستن امید آهنگر و نوشین خانی به شبکه معاند منوتو. حال سوال اصلی این جا است که چرا در چند سال اخیر موجی از هنرمندان به شبکه های ماهواره ای کوچ می کنند؟

چرا بازیگر «علی کوچولو» به شبکه ماهواره ای منوتو پیوست

امید آهنگر و همسرش اولین هنرمندانی نیستند که شبکه های ماهواره ای را برای ادامه فعالیت خود برگزیده اند. پیش از این نیز افرادی نظیر صدف طاهریان، چکامه چمن‌ماه، بهارک صالح‌نیا، رامسین کبریتی و مانی کسراییان نیز به شبکه ماهواره ای جم پیوسته بودند.

امید آهنگر و همسرش چگونه از ایران رفتند؟

امید آهنگر تنها یک سال پس از ازدواجش تصمیم می گیرد به همراه همسرش ایران را ترک کند اما از انجایی که دلیلی قانع کننده برای اخذ ویزا از کشور های اروپایی نداشته، تصمیم می گیرد تا به عنوان پناهجو به یونان برود و از آنجا بتواند پناهندگی کشور هلند را دریافت کند. 

چرا بازیگر «علی کوچولو» به شبکه ماهواره ای منوتو پیوست

امید آهنگز برای دریافت پناهندگی اقدام به ساخت چندین فیلم کوتاه درباره معضلات پناهجویان و همچنین مشکلاتی که در ایران تجربه کرده بود تهیه می کند. همکاری او با شبکه های معاند سبب شد که پناهندگی کشور هلند را زود تر از موعد دریافت کند. 

او اکنون به همراه همسرش به عضویت شبکه من و تو در آمده اند و فعالیت های تبلیغی خود را علیه نظام از سر گرفته اند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *