تجاوز رضا ضراب به مرد 62 ساله در زندان

رضا ضراب که عنوان یکی از هم دستان بابک زنجانی شناخته می شود، به اتهام دور زدن تحریم های ایران، در آمریکا زندانی است. اکنون هم سلولی وی ادعای عجیبی مبنی بر تجاوز رضا ضراب به او را مطرح کرده است. 

بر اساس گزارش هایی که به دست مقامات قضایی در نیویورک رسیده است رضل ضراب، تاجر ایرانی و همدست سابق بابک زنجانی به تجاوز به هم سلولی اش در زندان متهم شده است. این دو نفر بین نوامبر 2016 تا آگوست 2017 و در یک سلول در زندانی در شهر منهتن نگه داری می شدند. اکنون هم سلولی او که مردی 62 ساله و متولد کشور ساحل عاج است، برای اولین بار ادعای تجاوز رضا ضراب به خودش را بیان کرده است. او می گوید رضا ضراب در حالی که مرتکب این امر فجیع شده بود، او را تهدید کرده بود تا این قضیه را فاش نکند. 

پیش از این رضا ضراب به همکاری در دور زدن تحریم های ایران اعتراف کرده بود. وی علاوه بر این به پول شویی و پرداخت رشوه نیز متهم شده بود. او همچنین به پرداخت 45 هزار دلار رشوه به مامور زندان برای تهیه مواد مخدر و برقرای تماس تلفنی نیز اقرار کرده بود. 

تجاوز رضا ضراب به مرد 62 ساله در زندان

تجاوز رضا ضراب به مرد 62 ساله در زندان

پس از بیان اتهام تجاوز رضا ضراب به هم سلولی اش، وی به محل دیگری منتقل شده است تا به پرونده اش رسیدگی شود. قربانی در شکایت نامه اش اینگونه ادعا می کند که رضا ضراب ابتدا با طرح ریزی یک رابطه دوستانه، به من نزدیک شده بود اما پس از جلب اعتماد، من را مورد تجاوز جنسی قرار می دهد و همچنین تهدیدم کرد که این مسئله را به مقام های زندان گزارش ندهم.  

وکیل وی در واکنش به اتهام تجاوز رضا ضراب گفت: این ادعا های مفتضحانه از جایی سرچشمه می گیرد و به هیچ وجه قابل اثبات نیست، زیرا موکلم هرگز چنین جرمی مرتکب نشده است.  

حتما ببینید

میوه و نیکوتین

کدام میوه نیکوتین دارد ؟

شما سوال مهمی دارید، احتمالاً چون درگیر نیکوتین سیگار هستید ! پس باید بدانید کدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *