آیا شهاب حسینی از سریال شهرزاد جدا می شود؟

آیا شهاب حسینی از سریال شهرزاد جدا می شود؟

آیا شهاب حسینی از سریال شهرزاد جدا می شود، چندی پیش شایعه بروز اختلاف میان شهاب حسینی و حسن فتحی کارگردان این مجموعه به شدت در شبکه های مجازی دست به دست می شد و حکایت از پایان همکاری شهاب حسینی با مجموعه شهرزاد داشت.

پرویز فلاحی پور بازیگر نقش «حشمت» در سریال شهرزاد در مصاحبه با یک از نشریات داخلی درباره فصل چهام این مجموعه چنین گفت: این پروژه از ابتدا برای سه فصل نوشته شده بود و تنها فیلمنامه سه فصل در اختیار ما قرار گرفت. اما اکنون شایعاتی در فضایی مجازی پخش شده است مبنی بر تهیه فصل چهارم مجموعه شهرزاد که اصلا من آن را تایید نمی کنم.

آیا شهاب حسینی از سریال شهرزاد جدا می شود؟

وی ادامه داد: فیلمبرداری فصل سوم سریال در حال انجام است و تمامی بازیگران و عوامل اجرایی مشغول فعالیت هستند و تا کنون هیچ صحبتی مبنی بر تولید فصل چهام سریال شهرزاد نشده است. پرویز فلاحی پور با رد تمامی شایعات گفت من به عنوان بازیگر فصل سوم این سریال از فیلمبرداری فصل چهارم هیچ خبری ندارم.

فلاحی پور که سابقه همکاری با حسن فتحی را با ایفای نقش در سریال ماندگار «شب دهم» در کارنامه دارد در رابطه با شایعات مربوط به اختلاف شهاب حسینی و کارگردان مجموعه گفت: شهاب حسینی رابطه بسیار خوبی حسن فتحی دارد و این اخبار از اساس کذب است.

حتما ببینید

دستمزد نجومی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در سریال شهرزاد

دستمزد نجومی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در سریال شهرزاد

همیشه دانستن دستمزد بازیگران برای ایفای نقش در فیلم یا سریالی که در آن حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *