چرا کریستین استوارت کفش هایش را در جشنواره کن درآورد؟

کریستین استوارت یکی از پولساز ترین ستاره های جوان سینما است که امسال به عنوان یکی از داوران اصلی جشنواره فیلم کن انتخاب شده است. در تصاویری که از مراسم برگزاری این فستیوال منتشر شده است، کریستین استوارت در حالی که کفش هایش را در دست گرفته است، با پای برهنه بر روی فرش قرمز قدم می گذارد. اما چرا کریستین استوارت کفش هایش را در جشنواره کن درآورد؟

بسیاری از اهالی سینما از شنیدن نام کریستین استوارت در میان داوران اصلی هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن تعجب کرده بودند و گمان نمی کردند این بازیگر جوان و کم سابقه، صلاحیت قرار گرفتن در میان فهرست داوران اصلی جشنواره را دشته باشد. 

چرا کریستین استوارت کفش هایش را در جشنواره کن درآورد؟

کریستین استوارت در اعتراض به قانون حضور بانوان با کفش پاشنه بلند در مراسم جشنواره کن، در حضور عکاسان، خبرنگارن و تمامی میهمانان حاضر در این مراسم کفش های پاشنه بلندش را در آورد و با پای برهنه از فرش قرمز رد شد. وی با این اقدام اعتراض خود را نسبت به قانونی که به آن اعتقاد نداشت نشان داد. 

 کریتسن استوارت این اقدام را در مراسم پخش فیلم «مرد کوکلوس کلان سیاه» اثر اسپایک لی، کارگردان سرشناس آمریکایی انجام داد. او اعتقاد دارد که هیچ کسی نمی تواند برای افراد تعیین تکلیف کند که با چه پوششی در مراسم حاضر شوند. 

کریستین استوارت با ایفای نقش در مجموعه فیلم های گرگ و میش به شهرت رسید. 

کریستین استوارت در جشنواره فیلم کن

حتما ببینید

فیلم اصغر فرهادی با لی لی رز دختر جانی دپ در جشنواره کن 2017

فیلم اصغر فرهادی با لی لی رز دختر جانی دپ در جشنواره کن 2017

فیلم اصغر فرهادی با لی لی رز دختر جانی دپ در جشنواره کن 2017 اصغر …

یک نظر

  1. جوان هست ولی کم سابقه نیست 45 فیلم در کارنامه خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *