سید جلال حسینی و پرسپولیس سر به اختلاف خوردند

سید جلال حسینی و پرسپولیس سر به اختلاف خوردند

سید جلال حسینی و پرسپولیس سر به اختلاف خوردند ، طبق اساس نامه فیفا باشگاه ها به ازای هر یک روز حضور بازیکنان شان در رقابت های جام جهانی پاداشی بالغ بر 8500 دلار دریافت خواهند کرد. حال سید جلال حسینی مدعی شده است که حداقل نیمی از این پاداش از آن او است و باشگاه باید این رقم را در اختیار وی قرار دهد. 

سید جلال حسینی کاپیتان با سابقه پرسپولیس در نظر سنجی برنامه نود به عنوان بهترین بازیکن فصل 96-97 انتخاب شد. به اعتقاد کارشناسان نیز سید جلال حسینی یکی ارکان مهم قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته بود و حضور مستحکم وی در خط دفاعی این تیم از عوامل اصلی عملکرد بی نظیر خط دفاعی پرسپولیس بوده است. سید جلال حسینی در بازی برابر الجزیره امارات نیز ستاره تیمش بود و با گل دقیقه نود، حکم صعود پرسپولیس به مرحله بعد را امضا کرد. 

سید جلال حسینی و پرسپولیس سر به اختلاف خوردند

سید جلال حسینی و پرسپولیس سر به اختلاف خوردند

در جام جهانی اخیر که در برزیل برگزار می شد، فیفا به ازای هر یک روز حضور بازیکنان در رقابت های جام جهانی 3500 دلار به باشگاه ها پرداخت می کرد. اما بر اساس قوانین جدید، رقم پرداختی به باشگاه ها به 8500 دلار افزایش یافته است. این رقم به ازای هر یک روز حضور بازیکنان در رقابت ها پرداخت می شود و طبیعتا اگر تیمی به مراحل پایانی جام جهانی راه پیدا کند مبلغ بسیار بیشتری دریافت خواهد کرد.

اولین بازی ایران در این رقابت ها در تاریخ 27 خرداد ماه برگزار می شود. اکنون با حسابی سرانگشتی می توان دریافت که 10 روز فاصله میان بازی اول و آخر تیم ملی ایران در جام جهانی به همراه 14 روز آماده سازی پیش از شروع رقابت ها موجب می شود که فیفا 24 روز رقمی بالغ بر 8500 دلار به ازای هر بازیکن به باشگاه ها پرداخت کند. رقمی بالغ بر 110 هزار دلار که با احتساب نرخ دلار حدود یک میلیارد تومان می شود. 

اگر چه این رقم حق باشگاه است و فیفا هم آن را مستقیما به حساب باشگاه واریز می کند اما معمولا بازیکنان طبق توافقی که از ابتدا با باشگاه هایشان می کنند، درصدی از این رقم را دریافت می کنند. اما در ایران بازیکنان چنین مواردی را در هنگام عقد قرار داد ملاحظه نمی کنند و در ادامه شاهد چنین اختلافاتی میان بازیکنان و باشگاه ها هستیم. 

سید جلال حسینی و پرسپولیس سر به اختلاف خوردند

سید جلال حسینی

حتما ببینید

میوه و نیکوتین

کدام میوه نیکوتین دارد ؟

شما سوال مهمی دارید، احتمالاً چون درگیر نیکوتین سیگار هستید ! پس باید بدانید کدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *