پرطرفدارترین خواننده های ایرانی کدام اند؟

پرطرفدارترین خواننده های ایرانی کدام اند؟

پرطرفدارترین خواننده های ایرانی کدام اند؟، با پیشرفت تکنولوژی و گسترش روزافزون کاربرد شبکه های اجنماعی میان اقشار مردم، فعالیت در این شبکه ها به یکی از اصلی ترین اولویت های سلبریتی ها و ستاره های موسیقی تبدیل شده است. 

پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

با توجه به مسدود بودن برخی از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک در ایران، «اینستاگرام» توانسته است با جذب اکثر کاربران، به محبوب ترین شبکه اجتماعی ایرانیان تبدیل شود. در این راستا سعی کرده ایم فهرستی از پرطرفدارترین خواننده های ایرانی فعال در اینستاگرام را تهیه کنیم. در ادامه توجه شما را به لیست پرطرفدارترین خواننده های ایرانی جلب می کنیم. 

10- همایون شجریان و 1 میلیون فالوور

تنها شاهزاده موسیقی ایران، همایون شجریان جا پای پدر گذاشته و به یکی از بهترین خوانندگان سبک موسیقی سنتی تبدیل شده است. علیرغم اینکه تعداد طرفداران وی از مابقی افراد این لیست کمتر است اما شاید بتوان گفت که اصیل ترین طرفداران شبکه های اجتماعی متعلق به همایون شجریان است. همایون به ندرت پستی جدید در صفحه شخصی اش منتشر می کند اما به نسبت تعداد طرفدارانی که دارد همواره بیشترین لایک ها را بدست می آورد.

پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

9- فرزاد فرزین- 1.2 میلیون فالوور

این خواننده جوان و محبوب متولد تیر ماه 1360 می باشد و اخیرا موفق شده است جایزه برترین تک آهنگ سال را از آن خود کند. او در صفحه اینستاگرامش نیز تنها 70 نفر را دنبال می کند که اغلب از خواننده های سرشناس کشور هستند. 

پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

8- بنیامین بهادری- 1.3 میلیون نفر

بنیامین بهداری که چندین سال پیش همسرش را در یک سانحه رانندگی از دست داد، اکنون با تنها دخترش «بارانا» زندگی می کنید. رضا صادقی، رستاک حلاج و علی پهلوان از مشهور ترین دنبال کنندگان پیج بنیامین بهادری هستند. 

پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

7- محسن یگانه- 1.5 میلیون طرفدار

رقابت نزدیکی در تعداد فالوور با احسان خواجه امیری دارد. فعالیت او در اینستاگرام بیشتر به انتشار تصاویر تنها دخترش «نگاه» می شود و گاهی هم با انتشار تصاویری از تهیه و ضبط آثار موسیقی، طرفدارانش را از نحوه فعالیتش آگاه می کند. نکته جالب درباره زندگی محسن یگانه این است که وی فرزند شهید می باشد و مادرش هم استاد دانشگاه است. 

پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

6- احسان خواجه امیری 1.6 میلیون فالوور

احسان خواجه امیری علیرغم اینکه فعالیت چندانی در اینستاگرام ندارد اما با 1.6 میلیون نفر طرفدار، یکی از محبوب ترین خواننده های ایرانی است. وی متولد آبان ماه 1363 و فرزند ایرج، خواننده قدیمی موسیقی سنتی است. 

پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

5- سیروان خسروی با 1.7 میلیون فالوور

سیروان خسروی از پدر و مادری اصالتا کرد در سال 1361 در تهران به دنیا آمد. او آهنگساز، خواننده و تنظیم کننده پاپ-راک است. او در فهرست پرطرفدارترین خواننده های ایرانی، بعد از بابک جهانبخش در رده پنجم قرار دارد. 

پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

4- بابک جهانبخش- 2میلیون طرفدار

بابک جهانبخش در فروردین ماه 1362 در بوخوم آلمان چشم به جهان گشود. او به خاطر تحصیلات پدر، به همراه خانواده اش سنین کودکی خود را در آلمان گذراند و آموختن موسیقی را با فراگرفتن پیانو در سن 5 سالگی آغاز کرد. پس از بازگشت به ایران و گذراندن دوره های صدا گذاری، به تشویق آهنگساز قدیمی «مجتبی میرزاده» رو به خوانندگی آورد. 

پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

3- یاس- 3.1 میلیون فالوور

یاسر بختیاری در مهر ماه سال 1361 در مسجد سلیمان چشم به جهان گشود. او از پیشگامان رپ فارسی است و طرفداران بسیاری دارد. مضمون ترانه های یاس، اغلب اجتماعی است و به نقد مشکلات جامعه می پردازد. هچنین وی یکی از اولین خوانندگان رپ فارسی است که موفق شده است برای انتشار اثر خود، مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را اخذ کند و به صورت قانونی به پخش قطعه موسیقی بپردازد. 

پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

2- امیر تتلو- 3.9 میلیون

امیرحسین مقصود لو (زاده 1366 در تهران) یکی از جنجالی ترین خوانندگان موسیقی زیرزمینی است که البته طرفداران بسیاری نیز دارد. سبک موسیقی او ریتم اند بلوز (R&B) می باشد و سابقه همکاری با خوانندگانی نظیر آرمین و اردلان طعمه را در کارنامه دارد. 

پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

1- آرمین 2ای اف ام- 4.5 میلیون فالوور

آرمین زارعی (متولد اردیبهشت 1365 در تهران) با نام هنری آرمین 2 ای اف ام، خواننده رپ فارسی است. او سابقه همکاری با خوانندگان متعددی مانند امیرتتلو، حسین تهی و ساسی مانکن را در کارنامه دارد. ضمنا وی چندین بار نیز برای اخذ مجوز فعالیت در ایران تلاش کرده بود که نتیجه ای در بر نداشت. بدین ترتیب او با 4.5 میلیون فالوور، در صدر فهرست پرطرفدارترین خواننده های ایرانی قرار می گیرد. 

پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *