افشای رابطه زن جوان با مربی بدنسازی شوهرش

افشای رابطه زن جوان با مربی بدنسازی شوهرش ، ماه گذشته مرد جوانی برای شکایت از یک مربی بدنسازی به اداره آگاهی مراجعه کرد. 

مرد جوان که به سختی خشم خود را کنترل کرده بود در گفتگو با ماموران پلیس و اظهار شکایت خود گفت: مدتی است که برای زیبایی اندام به یک باشگاه بدنسازی در نزدیکی منزل مان می روم. چندی پیش فردی ناشناس با من تماس گرفت و از رابطه همسرم با مربی بدنسازی باشگاه خبر داد. تا پیش از آن تماس تلفنی، من و همسرم هیچ مشکلی در زندگی مشترک مان نداشتیم و حتی تصور این مسئله که وی به من خیانت کرده باشد برایم غیر ممکن بود.

پس از این تماس تلفنی تصمیم گرفتم رفت و آمد های همسرم را زیر نظر بگیرم تا این که یک روز در جریان تعقیب او متوجه شدم که همسرم سوار اتومبیل مربی باشگاه است و دارد با او صحبت می کند. در آن لحظه احساس کردم که شک ام به واقعیت تبدیل شده و همان بلایی که انتظارش را نداشتم سرم آمده است. 

به همین خاطر به به همراه سه فرزندم به پزشکی قانونی مراجعه کردم و پس از آزمایش دی ان ای متوجه شدم که فرزند سوم مان هیچ نسبیتی با من ندارد. 

افشای رابطه زن جوان با مربی بدنسازی شوهرش

در حالی که تحقیقات ماموران اداره آگاهی برای بررسی این پرونده در جریان بود، همسر مربی بدنساز نیز برای شکایت از او به کلانتری 105 نعمت آباد مراجعه می کند. وی در جریان شکایتش مسئله ای را بازگو کرد که کمک زیادی به کاراگاهان پلیس برای روشن شدن این ماجرا نمود. 

همسر مربی بدنساز مدعی شد که چندی پیش شوهرش به قصد تعویض یکی از قالیچه های منزل، گفت که تصمیم دارد آن قالیچه را بفروشد. اما پس از گذشته چند هفته و در حالی که برای خرید از منزل بیرون رفته بودم، آن قالیچه را بر روی بالکن خانه ای دیگر دیدم. از آن جایی که سیم کارت همسرم به نام من بود، به اداره مخابرات مراجعه کردم و پرینت تماس هایش را گرفتم و پس از بررسی های مربوطه متوجه شدم که همسرم با زن دیگری در ارتباط است. اکنون من از هر دو آنان شکایت دارم. 

با تکمیل تحقیقات، پرونده زن و مرد خیانتکار برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و قراراست آنها بزودی محاکمه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *