عاقبت کری خوانی علیرضا بیرانوند برای رونالدو

عاقبت کری خوانی علیرضا بیرانوند برای رونالدو

عاقبت کری خوانی علیرضا بیرانوند برای رونالدو ، دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس در ویژه برنامه مربوط به مصاحبه با بازیکنان قهرمان لیگ برتر بود حضور پیدا کرد و به همراه سه تن دیگر از بازیکنان این باشگاه با محمد حسین میثاقی به مصاحبه پرداخت. او در انتهای این برنامه مقابل دوربین ظاهر شد و با لحنی عجیب، برای کریستیانو رونالدو کری خوانی کرد. 

تنها یک هفته از دیدار رفت تیم های رئال مادرید و یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانان اروپا و گل استثنایی کریستیانو رونالدو در آن بازی می گذرد و صحنه آن گل شگفت انگیز هنوز هم در ذهن مان مرور می شود. پس از آن بازی و پیروزی رئال مادرید به کمک درخشش ستاره پرتغالی اش، موجی از شوخی ها درباره رویارویی کریستیانو رونالدو و سنگربان تیم ملی کشورمان در فضای مجازی رد و بدل شد. 

ضربه رونالدو که منجر به ثمر رسیدن آن گل شد چنان حیرت انگیز بود که بوفون، دروازه بان اسطوره ای و کهنه کار یوونتوس هم نتوانست واکنشی از خود در برابر آن نشان بدهد. با این حال علیرضا بیرانوند در آن مصاحبه تلویزیونی هر چند با لحنی طنز آمیز، کریستیانو رونالدو را به چالش کشید و اقدام به کری خواندن برای او و هم تیمی هایش شد.  

عاقبت کری خوانی علیرضا بیرانوند برای رونالدو

پس از پخش آن مصاحبه، کاربران شبکه های اجتماعی با الهام گرفتن از بخشی از فیلم «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا با دروازه بان تیم ملی شوخی کردند و جمله معروف چطوری ایرانی را به چطوری بیرانوند تبدیل کردند.

اگر چه بیرانوند مدعی شده بود که این چنین شوخی ها به علت بالا بردن سطح انتظار مردم از تیم ملی، به او انگیزه می دهد اما بدون شک بازخورد این شوخی در خارج از ایران نیز شنیده خواهد شد و نتایج چندان خوشایندی را برای وی به دنبال نخواهد داشت. 

از سوی دیگر در صورتی که تیم ملی نتایج مناسبی در جام جهانی کسب نکند و بیرانوند گل های زیادی در طول مسابقات دریافت کند، این کری خوانی برایش دردسر های زیادی برای او به دنبال خواهد داشت. تمامی این حواشی در حالی اتفاق افتاده که او به سادگی می توانست همانند بازیکنان لژیونر ادعا کند که تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت اما چنین نکرد. تفاوت رفتارهای بین بچه های لژیونر با بازیکنان لیگ در نگاه هایشان است.آنها در دنیای حرفه ای یاد گرفتند که وارد کری های اینچنینی نشوند.

حتما ببینید

میوه و نیکوتین

کدام میوه نیکوتین دارد ؟

شما سوال مهمی دارید، احتمالاً چون درگیر نیکوتین سیگار هستید ! پس باید بدانید کدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *