رقم درخواستی شفر برای هدایت استقلال لو رفت

رقم درخواستی شفر برای هدایت استقلال لو رفت

رقم درخواستی شفر برای هدایت استقلال لو رفت ، وینفرد شفر سرمربی کهنه کار باشگاه استقلال در حالی به این تیم ملحق شد که استقلال وضعیت مناسبی در جدول رقابت ها نداشت و با یک امتیاز اختلاف، در قعر جدول بود. اما پس از پیوستن شفر به کادر فنی استقلال، اوضاع این تیم به کلی دگرگون شد و استقلال با ارائه نمایش های قابل قبول به جمع چهار تیم نخست لیگ برتر آمد. 

آمدن به استقلال برای وینفرد شفر هم گزینه ایده آلی بود زیرا یک سال و اندی بود که این مربی کهنه کار از هیچ تیمی پیشنهاد نداشت و با پیوستن به این تیم، از خالی ماندن کارنامه خود بیش از این جلوگیری کرد تا در سن 69 سالگی هم سکان هدایت یکی از پرطرفدار ترین تیم های ایران را به عهده بگیرد. 

رقم درخواستی شفر برای هدایت استقلال لو رفت

در حالی که حدود نیم فصل از حضور شفر در استقلال می گذرد، اما نتایج امیدوار کننده وی با این تیم موجب شده است تا هیئت مدیره باشگاه هر چه زودتر به فکر تمدید قرارداد این مرد آلمانی بیافتند. اما آن طور که منابع خبری مختلف از رقم درخواستی شفر گزارش می دهند، پیشنهاد او برای ادامه همکاری با باشگاه استقلال با این رقم، نارضایتی شدید مسئلولان این تیم را به همراه داشته است. 

بر اساس اخباری که از درون باشگاه استقلال به بیرون درز کرده رقم درخواستی وینفرد شفر برای ادامه همکاری به مدت یک فصل دیگر با این تیم، بالغ بر یک میلیون دلار است. رقمی که بی تردید تامین آن برای هر باشگاه ایرانی دشوار خواهد بود. در حالی که باشگاه های فوتبال در ایران از درآمد های قانونی مانند حق پخش تلویزیونی، فروش پیراهن و دیگر روش های متدوالی که باشگاه های فوتبال در اروپا کسب درآمد می کنند، محروم هستند اما رقم درخواستی مربیان برای همکاری با تیم های ایرانی، همانند ارقامی است مربیان که در کشور های اروپایی و توسعه یافته درخواست می کنند. 

حال باید دید مسئولین باشگاه استقلال در نهایت با چه رقمی با وینفرد شفر به توافق خواهند رسید. 

حتما ببینید

مامه تیام از استقلال جدا شد

مامه تیام از استقلال جدا شد

مهاجم سنگالی تیم استقلال نهران با دریافت پیشنهادی نجومی از باشگاه الکویت قصد دارد این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *