تخلف آشکار باشگاه استقلال در جذب مهاجم خارجی

تخلف آشکار باشگاه استقلال در جذب مهاجم خارجی، باشگاه استقلال قصد دارد برای سامان بخشیدن به خط حمله حمله خود که تا به اینجای فصل عملکرد موفقی نداشته است و در سه دیدار اخیر نیز موفق به گلزنی نشده است، مهاجمی خارجی جذب کند. بازیکنی که البته جذب او مشکلاتی فراوانی برای باشگاه بوجود آورده است. 

یازالده گومز پینتو بازیکن پرتغالی 29 ساله ای است که در دو سال اخیر تنها یک بار موفق به گلزنی شده است اما با این حال وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان قصد دارد تا او را برای تقویت خط حمله تیمش، خریداری کند. البته این تنها ابهام موجود در کارنامه این بازیکن سیاه چرده نیست. او که در سال 2017 دچار آسیب دیدگی بوده است، در نه ماه از سال پیش به استراحت مطلق پرداخته و هیچ گونه تمرینی نداشته است. 

اکنون آمار گلزنی عجیب این بازیکن را در کنار انتقال غیر قانونی وی به باشگاه استقلال بگذارید تا به اوج فاجعه مدیریتی این باشگاه پی ببرید!. بر اساس قانون آخرین مهلت باشگاه ها برای نقل و انتقال بازیکنان ساعت 24 دوشنبه 1396/10/25 بوده است و پس از این تاریخ باشگاه ها تنها می توانند بازیکن آزاد که قرار دادی با هیچ باشگاهی ندارد جذب کنند. 

با این شرایط باشگاه استقلال برای جذب مهاجمی تلاش کرده است که در تاریخ مقرر قرارداد خود را فسخ نکرده بوده است. با پیگیری ها انجام گرفته نیز این مسئله تایید شده است که پینتو گومز تا تاریخ 16 ژانویه همچنان قراداد خود را فسخ نکرده بوده است. 

بر این اساس اگر باشگاه استقلال به عقد قرارداد با این بازیکن بپردازد، دچار تخلف سنگینی خواهد شد و در صورتی که از این بازیکن در هر دیداری از لیگ استفاده نماید، حتی در صورت پیروزی نیز با نتیجه 3-0 بازنده اعلام می گردد. 

مدیران باشگاه استقلال این هشدار را جدی بگیرند و مدارک فسخ قرارداد یازالده را ریزبینانه بررسی کنند تا دوباره دچار تخلف نشوند. تخلفی که نه تنها برای استقلال ضرر مالی می‌سازد بلکه این تیم را مثل فصل قبل از نقل و انتقالات محروم می‌کند.

حتما ببینید

مامه تیام از استقلال جدا شد

مامه تیام از استقلال جدا شد

مهاجم سنگالی تیم استقلال نهران با دریافت پیشنهادی نجومی از باشگاه الکویت قصد دارد این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *