دستگیری متکدی میلیونر در سنندج

دستگیری متکدی میلیونر در سنندج ، با فرا رسیدن سال جدید طرح جمع آوری متکدیان از سطح شهر با قوت بیشتری در حال اجرا است. در همین راستا یک متکدی حرفه ای با 67 سال سن و همراه داشتن 31 گرم طلا و بیش از 12 میلیون تومان پول نقد در سنندج دستگیر شد. 

مهدی وکیلی دادستان شهرستان سنندج درباره دستگیری این متکدی گفت: این خانم از یکی از روستا های مجاور به شهر آمده و از چندین سال پیش به تکدی گری مشغول بوده است. 

دستگیری متکدی میلیونر در سنندج

دستگیری متکدی میلیونر در سنندج

متکدی مذکور توسط نیرو های جمع آوری و سامان دهی متکدیان که از زیرمجموعه های شهرداری است شناسایی و دستگیر شده است. وی در خیابان امام خمینی تکدی گری می کرده و طی چند سال اخیر توانسته مبالغ هنگفتی از این راه کسب کند. 

ماموارن سازمان پس از انجام بررسی ها لازم موفق شدند مقادیری طلا و حجم قابل توجهی اسکناس که ارزش آن ها بیشتر از 12 میلیون تومان بوده است را از منزل این فرد کشف و ضبط کنند. ثروتی که تنها از مسیر تکدی گری بدست آمده بود. 

او در ادامه گفت: اغلب متکدیان از وضعیت مالی مناسبی برخوردار هستند و فردی که واقعا نیازمند باشد هیچ گاه به این حرفه روی نمی آورد.

وی همچنین متذکر شد که تمامی ثروت این فرد توسط مقامان ذی ربط ثبت و ضبط شده و او برای مشخص شدن وضعیت نهایی به دستگاه های قضایی تحویل داده شده است. 

مدیرمرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج از شهروندان خواستدر راستای کاهش این معضل اجتماعی در سطح شهر به هیچ وجه به متکدیان خیابانی کمک نکنند و شهرداری را در اجرای بهتر و ساماندهی متکدیان یاری دهند.

اکیپ جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج هر سال در آستانه فرا رسیدنسال نو بصورت ویژه نسبت به اجرای طرح جمع آوری متکدیان و افراد کارتن خواب سطح شهر اقدام می کنند. شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *