بهمن ورمزیار اعدام شد

بهمن ورمزیار اعدام شد

بهمن ورمزیار اعدام شد ، بهمن ورمزیار پسر جوانی بود که چهار سال پیش مرتکب سرقت مسلحانه از یکی از طلا فروشی های شهر همدان شده بود. وی که از کرده خود پشمان بود، فردای روز سرقت خود را تسلیم کلانتری می کند و تمامی طلا هایی که به سرقت برده بود را به صاحبانش باز می گرداند. علیرغم اینکه او موفق شده بود رضایت شاکیان خصوصی را جلب کند، حکم اعدام وی اجرا شد و صبح امروز به دار آویخته شد.

بهمن ورمزیار 4 سال پیش با در دست داشتن سلاح گرم به یکی از طلا فروشی های شهر همدان مراجعه می کند و تمامی اجناس آن مغازه را به سرقت می برد. اما از آنجایی که او ذاتا فردی خلافکار نبوده و از کرده اش به شدت پشیمان شده بود، صبح روز بعد به همراه تمامی کالا های مسروقه خود را به کلانتری معرفی می کند. 

بهمن ورمزیار اعدام شد

پس از این اقدام وی موفق می شود رضایت شاکی خصوصی پرونده اش را جلب کند و در ادامه برای تصمیم گیری درباره مجازاتش، به حبس محکوم می شود. بر اساس قانون، سرقت مسلحانه از آن جهت که موجب رعب و حشت عمومی می شود بالاترین مجازات در قانون برای آن در نظر گرفته شده است. اما از آنجایی که بهمن ورمزیار خود را به پلیس معرفی کرده بود و موفق شده بود رضایت شاکی پرونده اش یعنی صاحب طلافروشی را نیز جلب کند انتظار می رفت که تخفیفی در مجازات اش در نظر گرفته شود. امری که هرگز اتفاق نیافتاد و صبح امروز حکم اعدامش به اجرا درآمد. 

دادستان استان همدان روز پس از اجرای حکم اعدام گفت: روز پیش به دلیل برخی مشکلات قضایی در پرونده بهمن ورمزیار، اجرای حکم اعدام به تعویق افتاد. اما پس از برطرف شدن مشکل نقص پرونده، صبح امروز و با دستور مقامات قضایی حکم اعدام به اجرا درآمد. 

مادر بهمن ورمزیار در با انتشار ویدیویی از مسئولین مربوطه درخواست کرده بود که حکم اعدام تنها فرزندش بخشیده شود و یا تخفیفی برای او در نظر گرفته شود.  

بهمن ورمزیار اعدام شد

برخی چهره های سرشناس و سلبریتی ها مانند پرویز پرستویی با مشاهده این ویدیو غم انگیز، دست به کار شده و با راه انداختن کمپینی خواستار تعلیق حکم اعدام بهمن ورمزیار شده بودند. 

گریه و دعای مادر و درخواست کمک او در ویدئویی در فضای مجازی بی نتیجه نماند و رهبر انقلاب حکم عفو بهمن,جوان سارق مسلح را به دستگاه قضا اعلام کردند و جوان نادم را از مرگ نجات دادند ,که همه از رهبر و دستگاه قضا تشکر و تقدیر کردند. اما بعد اعلام شد که حکم وی فقط به تعویق افتاده و کامل بخشیده نشده است.

حتما ببینید

اعدام مخوف ترین سارق تهران

اعدام مخوف ترین سارق تهران

مخوف ترین سارق تهران در زندان رجایی شهر کرج به دار آویخته شد. وی همچنین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *