آخرین اخبار از ساخت فصل ششم سریال «پایتخت»

آخرین اخبار از ساخت فصل ششم سریال «پایتخت»

فصل ششم پایتخت ، سریال پایتخت از زمان پخش فصل اول آن در سال 91 به یکی از پربیننده ترین مجموعه های تلویزیون تبدیل شده است. به همین خاطر سراغ کارگردان این مجموعه پرطرفدار رفتیم و از او درباره ساخت فصل شش پایتخت پرسیدیم. 

آخرین اخبار از ساخت فصل ششم سریال «پایتخت»

سیروس مقدم درباره تولید فصل شش پایتخت گفت: تنها در صورتی اقدام به تولید فصل جدید خواهیم کرد که حرف جدیدی برای گفتن داشته باشیم. سریال پایتخت در سالیان اخیر یکی از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیون بوده است ما تصمیم داریم در صورتی که امکان ادامه سریال با همان کیفیت وجود داشته باشد، ساخت آن را ادامه دهیم. 

سیروس مقدم در همین راستا مدعی شد که اتفاقاتی که در فصل جدید پایتخت به آن پرداخته خواهد شد همگی موضوعات روز جامعه است که برای عامه مردم در زندگی روزمره قابل لمس می باشد.

وی در ادامه گفت که تیم نویسندگان فصل ششم پایتخت بدون تردید خشایار الوند و محسن تنابنده خواهند بود. البته زمانی ساخت مجموعه کلید خواهد خورد که اطمینان داشته باشیم می توانیم رضایت مخاطبان را جلب کنیم. 

آخرین اخبار از ساخت فصل ششم سریال «پایتخت»

او همچنین درباره تغییر برخی نقش ها و شخصیت ها داستان گفت: مثلا شخصیت بابا پنجعلی به دلیل کهولت سن، دیالوگ چندانی در فصل پیش نداشت که طبیعی هم بود. لذا قصد داریم در فصل بعد از روح بابا پنجعلی در داستان فیلم استفاده کنیم. جایی که بتوانیم استفاده ای بهینه و به جا از آن داشته باشیم. 

سریال «پایتخت ۵» نوروز ۹۷ از شبکه یک سیما پخش شد.محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، علیرضا خمسه، هومن حاجی عبداللهی،نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی اصل و … از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند. 

حتما ببینید

انتقاد شدید احمد مهرانفر از سانسور سریال پایتخت

انتقاد شدید احمد مهرانفر از سانسور سریال پایتخت

انتقاد شدید احمد مهرانفر از سانسور سریال پایتخت ، شب گذشته سریال پایتخت در حالی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *