انتقاد شدید احمد مهرانفر از سانسور سریال پایتخت

انتقاد شدید احمد مهرانفر از سانسور سریال پایتخت

انتقاد شدید احمد مهرانفر از سانسور سریال پایتخت ، شب گذشته سریال پایتخت در حالی از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت که بار دیگر سکانسی از این مجموعه از تیغ سانسور عوامل صدا و سیما مصون نماند و حذف شد. این اتفاق که انتقادات تندی به دنبال داشت موجب اعتراض گسترده برخی عوامل تولید از جمله کارگردان و عده از بازیگران سریال پایتخت شد. 

احمد مهرانفر بازیگر مجموعه «پایتخت» انتقاد شدیدی نسبت به سانسور بخشی از قسمت شب گذشته کرده. او در ادامه اعتراضات اش مدعی شده که حذف این سکانس بر عهده موسسه سینمایی «اوج»، تهیه کننده و سرمایه گذار این مجموعه بوده است.

مهرانفر گفت:  «تیغ سانسور پخش صدا و سیما کم بود ”اوج» هم اضافه شد…دمتون گرم امشب خوب دست به دست هم دادین تا تماشاگران سریال رو فراری بدینقصه‌ی تکراری همیشگیخسته نباشی مدیریتخسته نباشی دلاورخسته نباشی قهرمان».

انتقاد شدید احمد مهرانفر از سانسور سریال پایتخت

بر اساس تصاویری که مهرانفر در صفحه شخصی اش منتشر کرده می توان متوجه شد که محسن تنابنده در صحنه ای خیالی در کنار بازیگر زن خارجی این مجموعه بر روی عرشه کشتی ایستاده است. صحنه ای مشابه سکانس معروف فیلم «تایتانیک» ساخته جیمز کامرون. 

سریال پایتخت یکی از پر بیننده ترین مجموعه های تلویزیونی است که در سال های اخیر از شبکه یک سیما پخش می شود. قسمت پنجم این مجموعه در ادامه داستان فصل های پیشین این سریال است و داستان آن درباره ماجرا ها و اتفاقاتی است که برای خانواده نقی معمولی بوجود می آید. 

انتقاد شدید احمد مهرانفر از سانسور سریال پایتخت

اولین فصل مجموعه پایتخت در سال 89 و به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی محسن تنابنده ساخته شد. استقبال کم نظیر مخاطبان از سریال پایتخت موجب شد تا عوامل تولید به تهیه فصل های بعد این مجموعه اقدام کنند. 

سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم در زمستان ۱۳۹۶ فیلم‌برداری آن به پایان رسید و در ایام نوروز ۱۳۹۷ از شبکه یک پخش شد. هسته اصلی و مرکزی سریال پایتخت یک خانواده است که هر بار ماجراهایی را تجربه می‌کنندو همین قابلیت، امکان ساخت فصل‌های زیادی را برای آن فراهم می‌کند.

حتما ببینید

خلاصه داستان سریال پایتخت 5 + زمان پخش سری پنجم پایتخت

خلاصه داستان سریال پایتخت 5 + زمان پخش سری پنجم پایتخت

خلاصه داستان سریال پایتخت 5 + زمان پخش سری پنجم پایتخت سریال پایتخت 5 خلاصه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *