حرکت غیر اخلاقی نیکی کریمی در کمک به زلزله زدگان

حرکت غیر اخلاقی نیکی کریمی در کمک به زلزله زدگان

حرکت غیر اخلاقی نیکی کریمی در کمک به زلزله زدگان، نیکی کریمی بازیگر سرشناس سینما که اخیرا کمپینی برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه راه اندازی کرده بود، نام خود را در اقدامی تعجب برانگیز بر روی بسته های مواد غذایی و کمک های مردمی درج کرده بود.

حرکت غیر اخلاقی نیکی کریمی در کمک به زلزله زدگان

کمک هایی که به سرپرستی نیکی کریمی برای زلزله زدگان کرمانشاه جمع آوری شده بود، پیش از توزیع در میان مردم با درج نام این بازیگر سرشناس بر روی آنان جنجال آفرین شد. البته وقتی علت این کار را از نیکی کریمی جویا شدیم، وی چنین اظهار نطر کرد که تنها برای مقابله با خرید و فروش این کالا ها به دست عده ای سودجو، چنینی اقدامی صورت گرفته است. 

حرکت غیر اخلاقی نیکی کریمی در کمک به زلزله زدگان

نیکی کریمی در آبان ماه سال 1350 در شهر تهران و در محله قلهک به دنیا آمد. اولین تجربه بازیگری اش در سال 1368 و با ایفای نقش در فیلم «وسوسه» اتفاق افتاد. سپس با بازی در فیلم «عروس» به کارگردانی بهروز افخمی خود را به عنوان یک بازیگر حرفه ای معرفی کرد. به عقیده بسیاری، نیکی کریمی نخستین ستاره زن سینمای ایران پس از وقوع انقلاب اسلامی بود. 

وی سابقه همکاری با کارگردانان بزرگی از جمله ابراهیم حاتمی کیا، عباس کیارستمی، تهمینه میلانی و داریوش فرهنگ را در کارنامه دارد و از درخشان ترین بازیگران زن سینمای ایران است. او در سال 1377 با ایفای نقش در فیلم «دو زن» موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از آن خود کند. چهار سال بعد نیز با حضور درخشان در فیلم «دیوانه ای از قفس پرید» با کارگردانی احمدرضا معتمدی موفق به تکرار این موفقیت و کسب دومین سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.  

نیکی کریمی البته سابقه همکاری با عباس کیارستمی را برای ساخت فیلم «A.B.C Africa» را نیز در کارنامه دارد. او پس از این همکاری اقدام به ساخت اولین مستندش به نام «داشتن یا نداشتن» با موضوعیت مشکلات پیرامون زوج های نابارور و وضعیت کلینیک های ناباروری کرد که با استقبالی کم نظیر از سوی جشنواره های بین المللی روبرو شد. 

حتما ببینید

جشن ازدواج در مناطق زلزله زده

جشن ازدواج در مناطق زلزله زده

زوجی از ساکنین شهر سر پل ذهاب ئو هفته پس از وقوع زلزله 7.3 ریشتری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *