کشف حجاب الهه فرشچی

الهه فرشچی بازیگر سریال همه چیز آنجاست با انتشار پستی در صفحه شخصی اش اعلام کرد که ایران را برای همیشه ترک کرده است و با دنیای بازیگری خداحافظی کرده است. 

الهه فرشچی ضمن اننتشار عکس بی حجاب خود نوشته: “با درد از اعماق وجودم ،ناباورانه ناباورانه عشقم را ، تمام انگیزه ام براى ادامه ى زندگى، ( بازیگرى ) را رها مى کنم.” وی در ادامه نیز با طرفدارانش برای همیشه خداحافظی کرد. 

الهه فرشچی را بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال همه چیز آنجاست می شناسیم. وی در این سریال نقش بیتا، فرزند دختر یوسف را بر عهده داشت. او در این سریال در قامت دختری مدرن که علاقه زیادی به دنیای مد و پوشاک داشت ظاهر شد. دختری که تن به عمل های جراحی زیبایی می دهد و عاشق سوار شدن خودرو های لوکس است. او بعد ها در مصاحبه ای اعلام کرده بود که در زندگی واقعی اش نیز چنین شخصیتی دارد و یکی از دلایل اصلی که موفق شده بود در ایفای آن نقش به موفقیت برسد نیز همین بوده است. 

خلاصه داستان سریال همه چیز آنجاست به این صورت است که : کارگاه تولیدی خانواده محسن قدیمی به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. مهدی پسر بزرگ خانواده در گیر و دار رفع مشکلات به وجود آمده به بسیاری از رازهای خانواده پی می‌برد. داستان سریال با قصه خانواده محسن قدیمی ادامه پیدا می کند و در دل قصه اصلی داستان سایر خانواده ها روایت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *