پسر برانکو چرا از ترکیب پرسپولیس برابر السد کنار گذاشته شد

پسر برانکو چرا از ترکیب پرسپولیس برابر السد کنار گذاشته شد؟

پسر برانکو چرا از ترکیب پرسپولیس برابر السد کنار گذاشته شد ، ستاره چند فصل اخیر تیم پرسپولیس، فرشاد احمد زاده از ترکیب این تیم در بازی حساس امروز برابر السد قطر کنار گذاشته شده است. بازیکنی که در اکثر دیدار های پرسپولیس در این فصل حضور داشته و چهره او را کمتر بر روی نیمکت به خاطر می آوریم. 

آن طور که بازیکنان پرسپولیس ادعا می کنند، فرشاد احمد زاده یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم نزد مربی کروات باشگاه، برانکو ایوانکویچ است. علاقه برانکو به فرشاد احمد زاده به قدری است که حتی بازیکنان پرسپولیس به او لقب پسر برانکو را داده اند. بازیکنی که همیشه مورد توجه برانکو بوده، اکنون از ترکیب این تیم در بازی حساس امروز کنار گذاشته شده است. 

اگرچه برخی شنیده ها از مصدومیت فرشاد احمد زاده حکایت دارند و عدم آمادگی جسمانی او در اثر این مصدومیت را علت کنار گذاشته شدندش از ترکیب پرسپولیس می دانند اما خود فرشاد نظر دیگری دارد. 

پسر برانکو چرا از ترکیب پرسپولیس برابر السد کنار گذاشته شد

فرشاد احمد زاده در جریان بازی با پارس جنوبی جم دچار مصدومیت شد و برخی از مصدومیت بلند مدت او ابراز نگرانی می کردند، اما احمد زاده در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که مصدومیتش جدی نیست و به زودی به فرم ایده آل باز می گردد. این بازیکن در ادامه مدعی شد که خروجش از ترکیب اصلی پرسپولیس در دیدار با السد، فنی نیست و مصدومیت اش برطرف شده است. 

هافبک تکنیکی سرخپوشان به دلیل مصدومیت نتوانست تا پایان جدال مقابل پارس جنوبی در زمین دوام بیاورد و جای خود را به منشا داد. فرشاد احمد زاده که بعد از درخشش در روزهای ابتدایی فصل نوید یکی از فصل های درخشان خود را می‌داد، با یک مصدومیت بد موقع و دوری نزدیک به دو ماهه از ترکیب سرخپوشان، شرایط برایش کاملا متفاوت شد. فرشاد احمدزاده که در بازگشت به ترکیب اصلی با توجه به ترافیک خط میانی مجبور شده بود چند بازی را روی نیمکت تماشا کند، خیلی سریع به ترکیب اصلی بازگشت و نظر مساعد سرمربی تیم را جلب کرد. اما اکنون برخی حواشی پیرامون احمد زاده سبب شده است تا در دیدار امروز پرسپولیس جایی در ترکیب اصلی نداشته باشد. 

حتما ببینید

حواشی قتل غیر عمد بازیکن سابق پرسپولیس

حواشی قتل غیر عمد بازیکن سابق پرسپولیس

حواشی قتل غیر عمد بازیکن سابق پرسپولیس ،خبری که روز های اخیر در روزنامه ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *