ماجرای ممنوع التصویری مجری زن

ماجرای ممنوع التصویری مجری زن

ماجرای ممنوع التصویری مجری زن، نیلوفری امینی فر مجری برنامه خانواده که برنامه اش از شبکه یک سیما پخش می شد، چند سال پیش به علت انتشار تصاویر خصوصی اش برای بیش از یک سال ممنوع التصویر بود. 

به ادعای نیلوفر امینی، تعدادی از تصاویر خصوصی او به نحوی در فضای مجازی منتشر می شود که این اتفاق موجب ممنوع التصویری وی در تلویزیون می شود. او برای رهایی از این مسئله، به پلیس فتا مراجعه می کند و با پیگیری فراوان موفق می شود بی گناهی اش را اثبات کند و مجددا به تلویزیون باز گردد. 

نیلوفر امینی متولد تیر ماه سال 64 است و آخرین فرزند خانواده ای پنج نفره است. او سه خواهر دارد که همگی از وی بزرگتر هستند. او همچنین در رشته روانشناسی اجتماعی تحصیل کزده است

ماجرای ممنوع التصویری مجری زن

علاقه نیلوفر امینی به حضور در سینما و تلویزیون از سال های آخر دبیرستان شروع شد و اولین پیشنهاد ها برای ورود به دنیای بازیگری را در همان سال ها دریافت کرد که با مخالف خانواده و مخصوصا پدرش روبرو شد. از آنجا که او علاقه زیادی برای بازیگری و حضور در سینما و تلویزیون داشت، در نهایت توانست موافقت پدرش را برای حضور در کلاس های بازیگری به شرط قبولی در دانشگاه کسب کند. 

او پس از قبولی در دانشگاه در سال 1383 و با گذراندن دوره های بازیگری موفق شد به صدا و سیما راه یابد و اولین حضور اش در تلویزیون را با مجری گری در برنامه «دخترانه» تجربه کند. 

ماجرای ممنوع التصویری مجری زن

سابقه فعالیت نیلوفر امینی در صدا و سیما

او پس از اجرای برنامه دخترانه، به شبکه دو سیما رفت و با همراهی «سحر رضوی» موفق شد برنامه «زن» را بر روی آنتن ببرد. او در این حین به فعالیت در واحد دوبلاژ صدا و سیما نیز مشغول شد. 

ممنوع التصویری 

در سال 1392 و به دنبال انتشار عکس های بی حجاب او در فضای مجازی، حکم ممنوع التصویری وی صادر و به اجرا درآمد. پس از این ماجرا او برای اثبات بی گناهی اش به پلیس فتا مراجعه کرد و موفق شد پس از کش و قوس های فراوان، از تمام اتهامات  وارده تبرئه شود. 

ماجرای ممنوع التصویری مجری زن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *