قلیان کشیدن فوتبالیست سرشناس باز هم جنجالی شد

قلیان کشیدن فوتبالیست سرشناس باز هم جنجالی شد

قلیان کشیدن فوتبالیست سرشناس باز هم جنجالی شد ، یکی از عادات بدی که در جامعه امروز در میان جوانان رایج شده است استعمال قلیان می باشد. این امر نه تنها اثرات سوء فراوانی بر سلامتی دارد بلکه جو حاکم بر قهوه خانه ها و سایر مکان هایی که قلیان در آن ها ارائه می شود نیز بستر مناسبی برای اشاعه فحشا و دچار شدن جوانان به سایر مشکلات اخلاقی است. 

اگر چه استعمال قلیان به امری رایج در میان بسیاری از جوانان امروز جامعه ما تبدیل شده است اما هیچ گاه انتظار آن که ورزشکاران نیز که همیشه الگوی جامعه بوده اند، مرتکب چنین خطایی بشوند پذیرفتنی نیست. سال های دور ورزشکاران نماد پهلوانی و مروت در جامعه بودند و الگوی اخلاقی به شمار می رفتند اما امروزه وضع به کلی تغییر کرده است و فوتبالیست هایی که تنها به خاطر رقم قراداد بیشتر به تیم دیگری می پیوندند، همانند گذشته الگویی اخلاقی جامعه نیستند. 

قلیان کشیدن فوتبالیست سرشناس

قلیان کشیدن فوتبالیست سرشناس باز هم جنجالی شد

یکی از بازیکنان جنجالی تیم پرطرفدار پایتخت که عملکرد فوق العاده ای هم در فصل گذشته از خود نشان داده بود، بنا بر برخی مسائل اخلاقی از ترکیب ثابت تیم فاصله گرفت و بیشتر بازی های نیم فصل دوم را از روی نیمکت تماشا کرد. انتظار می رفت این بازیکن با فاصله گرفتن از حاشیه ها موفق شود اعتماد سرمربی تیم خود را جلب کند و بار دیگر به ترکیب اصلی باز گردد اما انگار قرار نیست هیچگاه مسائل جنجالی این بازیکن پایان یابد. 

روز گذشته بازیکن نیمکت نشین در یکی از قهوه خانه های شهر تهران مشاهده شد. مکانی که گفته می شود متعلق به یکی از افراد پشت پرده فوتبال است. با این حال به نظر می رسد بازیکن جنجالی از عملکرد گذشته خود آن طور که باید پشیمان نیست و با ادامه این روند هر روز به فهرست خروجی تیم پایتخت نزدیک تر می شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *