اعدام مخوف ترین سارق تهران

اعدام مخوف ترین سارق تهران

مخوف ترین سارق تهران در زندان رجایی شهر کرج به دار آویخته شد. وی همچنین یکی از معروف ترین جاعلین اسناد و مدارک نیز بود. 

این مجرم سابقه دار که نام اصلی اش مجید بود، 20 سال پیش به عضویت یک باند سرقت و جعل اسناد در می آید و در طول این سال ها بیش از 50 فقره سرقت، جعل اسناد، فروش و توزیع مواد مخدر، فحشاء و آزار جنسی مرتکب شده است. وی تا پیش از این نیز سابقه سه بار دستگیری و حبس دارد که هر مرتبه موفق شده بود از زندان فرار کند و هر بار با راه اندازی باندی جدید، سرقت و فحشاء را از سر گرفته بود. 

شگرد این مجرم سابقه دار بدین گونه بود که خود را مامور پلیس معرفی می کرد و از این طریق افراد ثروتمند مانند پزشکان، وکلا و یا کسبه را شناسایی می کرد و با زیر نظر داشتن این افراد، اطلاعات زیادی درباره شرایط زندگی و کسب و کار قربانیان بدست می آورد. در نهایت او با معرفی خود به عنوان مامور پلیس، وارد منزل قربانیان می شد و با بیان اتهاماتی علیه آنان از قبیل دست داشتن در قاچاق طلا و ارز، به بازرسی منزل آنان می پرداختند. 

اعدام مخوف ترین سارق تهران

اعدام مخوف ترین سارق تهران

جرایمی که مخوف ترین سارق تهران مرتکب شده بود تنها به این موارد و شهر تهران ختم نمی شود. او و همدستانش با سفر به چندین شهر متفاوت، پزشکان، وکلا و سرمایه داران سایر شهر ها را نیز فریب می داد و با اجرای ترفند هایی مشابه، آنان را مورد سرقت قرار می داد. 

بر اساس تحقیقات صورت گرفته از سوی ماموارن اداره آگاهی، اعضای این باند مخوف بیش از 3 میلیارد تومان از پزشکان سرقت کرده اند. پرونده این سارق مخوف، پس از بررسی در دادسرای رسیدگی به جرایم شهر تهران بررسی شد و بر اساس حکم قاضی دادگاه، به فساد فی الارض محکوم گردید که مجازات آن اعدام است. 

بالاخره این سارق مخوف، هفته گذشته در زندان رجایی شهر تهران به دار آویخته شد تا پرونده او برای همیشه بسته شود. 

حتما ببینید

بهمن ورمزیار اعدام شد

بهمن ورمزیار اعدام شد

بهمن ورمزیار اعدام شد ، بهمن ورمزیار پسر جوانی بود که چهار سال پیش مرتکب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *