پردرآمد ترین بازیگران زن در سال 2017 چه کسانی بودند؟ (2)

پردرآمد ترین بازیگران زن ، سینمای هالیوود بزرگترین صنعت سینما در جهان است و همه ساله ارقامی نجومی صرف تهیه و ساخت فیلم های سینمایی می شود. طبیعی است که سینمایی که رقم فروش آثار پر مخاطب از مرز صد میلیون دلار می گذرد، دستمزد بازیگران نیز سر به فلک بکشد و دریافتی نجومی داشته باشند. در این مطلب فهرستی از پردرآمد ترین زن را تهیه کرده ایم. 

بار ها شنیده ایم که برخی بازیگران برای ایفای نقش در یک فیلم مورد نظر، تن به افزایش و یا کاهش قابل توجه وزن بدهند یا برای به عهده گرفتن نقشی بخصوص، سختی های فراوانی را تحمل کنند. پس با این شرایط تصور درآمد های نجومی برای این دسته از بازیگران چندان دور از ذهن نخواهد بود. در ادمه با پردرآمد ترین بازیگران زن در سال 2017 آشنا خواهیم شد.

پردرآمد ترین بازیگران زن در سال 2017

ایمی آدامز

ایمی آدامز با 11/5 میلیون درآمد موفق شده است در جایگاه دهمین بازیگر پردرآمد سال قرار گیرد. ایمی آدامز که پیش از این پنج مرتبه سابقه نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن را در کارنامه دارد، سال گذشته با ایفای نقش در فیلم «ورود» که فروش بسیار مناسبی هم در گیشه داشت، توانست بار دیگر توانمندی های خود را به اثبات برساند و برای حضور در این فیلم برنده جایزه گلدن گلوب شد.

پردرآمد ترین بازیگران زن

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز با دستمزد 12 میلیون دلاری در سال پیش توانست در جایگاه نهمین بازیگر پردرآمد زن در سال 2017 قرار گریرد. وی علاوه بر حضور در سینما، در صنعت مد و پوشاک نیز فعالیت هایی دارد و دستمزد هنگفتی نیز در این عرصه کسب می نماید. همین امر سبب شده است که دارایی خالص او بیش از 100 میلیون دلار تخمین زده شود.

کیت بلانشت

این بازیگر سرشناس استرالیایی سال گذشته با حضور در فیلم ابر قهرمانی «ثور: رگناورک» موفق شد در جایگاه هشتمین بازیگر پردرآمد زن سال قرار گیرد. این بازیگر کار کشته که چندین مرتبه نامزدی اسکار و گلدن گلوب را نیز در کانامه دارد، در سال 2009 در جایگاه نخست پردرآمد ترین بازیگر سال قرار گرفته بود.

پردرآمد ترین بازیگران زن

شارلیز ترون

شارلیز ترون با درآمد خالص 14 میلیون دلار توانست جایگاه هفتمین بازیگر پردرآمد سال را از آن خود کند. وی در سال های 2012 و 2016 صدا پیشگی انیمیشن سفید برفی را عهده دار بود و همیشه از حضور در آن مجموعه به عنوان سکویی برای پیشرفت و ترقی خود یاد می کند.

پردرآمد ترین بازیگران زن

اما واتسون

اما واتسون یکی از تازه وارد های این لیست می باشد و با 14/7 میلیون دلار درآمد توانست ششمین بازیگر زن پردرآمد لقب گیرد. وی اولین حضورش در عرصه بازیگری را با ایفای نقش در مجموعه فیلم های هری پاتر تجربه کرد.

پردرآمد ترین بازیگران زن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *