دستگیری همسر محسن افشانی در استادیوم آزادی

دستگیری همسر محسن افشانی در استادیوم آزادی

دستگیری همسر محسن افشانی در استادیوم آزادی ، روز گذشته محسن افشانی به همراه همسرش برای تماشای بازی فوتبال میان پرسپولیس و الجزیره امارات در چارچوب رقابت های قهرمانی آسیا به استادیوم فوتبال رفتند. پس از آن که خبر حضور چند دختر با گریم مردانه در جشن قهرمانی پرسپولیس در سانه ها جنجال به پا کرد، عده ای از زنان و دختران طرفدار فوتبال به فکر تغییر چهره خود افتادند تا بدین طریق بتوانند راهی استادیوم آزادی شوند. 

دستگیری همسر محسن افشانی در استادیوم آزادی

محسن افشانی همواره یکی از پر حاشیه ترین بازیگران چند سال اخیر بوده است. وی بازیگری را با ایفای نقش در سریال های تلویزیونی حسین سهیلی زاده آغاز کرد و به مرور با درگیر شدن به حاشیه ها از فعالیت هنری اش نیز کاسته شد. چند سالی می شود که چهره محسن افشانی را کمتر بر روی پرده های سینما یا مقابل دوربین تلویزیون مشاهد می کنیم. درست در همین مدت زمان که این بازیگر پر حاشیه از فعالیت های هنری خود فاصله گرفته، حضور چشمگیری در فضای مجازی داشته و  شدیدا درگیر مسائل حاشیه ای شده است. 

چندی پیش بود که محسن افشانی با انتشار تصویر یک مدل مشهور آلمانی در صفحه اینستاگرامش به سوژه شماره یک فضای مجازی تبدیل شد. مسئله ای که آغاز گر حاشیه های فراوان پیرامون وی شد. پس از آن نیز در حرکتی غیر اخلاقی، محسن افشانی در اقدامی تعجب بر انگیز، تصاویری از یک دست لباس زیر زنانه در صفحه شخصی اش منتشر کرد. 

موارد فوق تنها گوشه ای از مسائل حاشیه ای بود که وی دچار آن ها شده بود. با این حال پس از انتشار خبر ازدواج محسن افشانی، بسیاری گمان می کردند که حواشی مربوط به وی کاهش یابد اما تازه ترین خبری که از او منتشر شده است دستگیری همسر محسن افشانی در استادیوم آزادی است!

دستگیری همسر محسن افشانی در استادیوم آزادی

ماجرا از این قرار است که همسر محسن افشانی با گریم صورت، قصد داشته چهره خود را شبیه مردان کند تا بتواند وارد استادیوم بشود. اقدامی که البته با هوشیاری مامورین نیرو انتظامی جلو آن گرفته شد و همسر محسن افشانی برای چندین ساعت دستگیر شد تا نه تنها موفق به ورود به استادیوم نشود بلکه از تماشای بازی فوتبال نیز محروم شود. 

حتما ببینید

ازدواج محسن افشانی

ازدواج محسن افشانی

محسن افشانی خبر ازدواجش را با انتشار پستی در اینستاگرام رسما اعلام کرد.  مطالب مرتبطدستگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *